wheelinho Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 snacka skit, har grindat hela kvällen ! Titta hon på då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Titta hon på då eller? BBBJG kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 det är så sjukt standard att exakt 1 i gänget skaffat tgf första veckan i bangkok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 det är så sjukt standard att exakt 1 i gänget skaffat tgf första veckan i bangkok.Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Varför? du är för nykter som orkar analysera så djupa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Benknackan letar och letar efter den omtalade drivingrangen som tydligen skulle finnas på hotellet, samt en puttinggreen också. Dessa hopp kändes förgäves, innan vi så sent som idag såg en kille komma gående med en golfklubba och några bollar i en påse, knackans tripp till bkk verkar räddad. Utforkning på detta område sker imorgon, knackan postar update. Kan tala om vi har en golfguide över alla golf klubbar i bkk trakten, finns massor. 5 min från där vi bor finns en bra drivingrange och en korthålsbana. Var på rangen förra veckan, automatisk "golfbollsplacerare" och bra service. Ska skämma ut "Guilbert" med att berätta att han lyckades med konststycket att slänga iväg sin driver 30-40 meter ur på rangen, slå det om ni kan!!! Utgång ikväll får jag nog svårt o banga, ska höra med de andra:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2007 Titta hon på då eller? Klonkat fett har jag verkligen gjort men inte SÅ fett Hon gillar dock faktiskt poker som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Varför? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Klonkat fett har jag verkligen gjort men inte SÅ fett Hon gillar dock faktiskt poker som fan. ..och pengar thailänskorna är inte helt blåsta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2007 ..och pengar thailänskorna är inte helt blåsta Kan väl säga som så att pengar inte verkar vara hennes största problem. Lite där klonken ligger... Ingen SKAM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Kan väl säga som så att pengar inte verkar vara hennes största problem. Lite där klonken ligger... Ingen SKAM Hon kanske kan stejka dig om downswingen fortsätter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2007 Hon kanske kan stejka dig om downswingen fortsätter då? Lol. Kanske skulle kunna vara nåt! Har redan en villig backer dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Lol. Kanske skulle kunna vara nåt! Har redan en villig backer dock låter som något pamela andersson hade sagt: "– Just nu träffar jag en pokerstjärna. Han har hjälpt mig med några pokerskulder och jag har betalat av med sex. Det är så romantiskt, sa Pamela till DeGeneres." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Hon kanske kan stejka dig om downswingen fortsätter då? Trodde Meta stog för staken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Kan väl säga som så att pengar inte verkar vara hennes största problem. Lite där klonken ligger... Ingen SKAM hehe ok bra..då har du mitt fulla stöd=)..se bara till att ha roligt med..och akta dig för den välkända utomlandsförälskelsen.. jag har kompisar som kärat ner sig i bulgariskorna på supermarket:arna i sunny beach..när vi andra gick ut efter förfesten gick de till sina supermarkets och satt där medan vi var ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Image is the shit. - bankofsweden sitting in seat 1 with $1254.56 - Whiteindian2 sitting in seat 2 with $821.25 - Fisk sitting in seat 3 with $1020.00 - Stretchhammy sitting in seat 4 with $1134.00 - Roberi sitting in seat 5 with $1944.41 - johnnyy2 sitting in seat 6 with $2381.00 [Dealer] bankofsweden posted the small blind - $5.00 Whiteindian2 posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to Fisk: , Fisk raised - $40.00 Stretchhammy folded Roberi called - $40.00 johnnyy2 folded bankofsweden folded Whiteindian2 folded ** Dealing the flop: , , Fisk bet - $72.00 Roberi called - $72.00 ** Dealing the turn: Fisk checked Roberi bet - $190.00 Fisk raised - $444.00 Roberi raised - $1571.00 Fisk folded Roberi shows: , Roberi wins $2251.00 from the main pot Några händer senare: - clix01 sitting in seat 1 with $737.40 [Dealer] - kennetma sitting in seat 2 with $479.00 - bankofsweden sitting in seat 3 with $997.00 - Roberi sitting in seat 4 with $1484.98 - Fisk sitting in seat 5 with $1817.00 - DZANGOG sitting in seat 6 with $745.75 kennetma posted the small blind - $5.00 bankofsweden posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to Fisk: , Roberi called - $10.00 Fisk raised - $40.00 DZANGOG folded clix01 folded kennetma folded bankofsweden folded Roberi called - $40.00 ** Dealing the flop: , , Roberi checked Fisk bet - $71.00 Roberi raised - $142.00 Fisk called - $142.00 ** Dealing the turn: Roberi bet - $321.00 Fisk called - $321.00 ** Dealing the river: Roberi checked Fisk went all-in - $1314.00 Roberi went all-in - $981.98 Roberi shows: , Fisk shows: , Fisk wins $2981.96 from the main pot Slutade smått upp idag, knackan verkar vara riktigt running good. Känns som att han står för middagen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 hehe ok bra..då har du mitt fulla stöd=)..se bara till att ha roligt med..och akta dig för den välkända utomlandsförälskelsen.. jag har kompisar som kärat ner sig i bulgariskorna på supermarket:arna i sunny beach..när vi andra gick ut efter förfesten gick de till sina supermarkets och satt där medan vi var ute Haha måste hålla med om att vissa som jobbade i olika var sjukt fräscha Bättre att haffa en svenska dock, finns ju ett par av dem där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Haha måste hålla med om att vissa som jobbade i olika var sjukt fräscha Bättre att haffa en svenska dock, finns ju ett par av dem där nere. hehe ja..riktigt fräscha..de har sökt hela bulgarien på snygga tjejer för att kunna visa upp en fin fasad i de uppbyggda turistområdena deras bristfälliga engelska var dock ingen höjdare..men ofta kompenserade de det med scharm och utstrålning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2007 Trodde Meta stog för staken BOO... ...nä vänta, ÖKEN menade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2007 hehe ok bra..då har du mitt fulla stöd=)..se bara till att ha roligt med..och akta dig för den välkända utomlandsförälskelsen.. jag har kompisar som kärat ner sig i bulgariskorna på supermarket:arna i sunny beach..när vi andra gick ut efter förfesten gick de till sina supermarkets och satt där medan vi var ute Mmm jag vet, det är lite farligt. Försöker hålla distansen, något jag är rätt jävla värdelös på i vanliga fall Dock verkar HON ha kärat ner sig som fan. Sikk, fast jag antar att sjukare saker har hänt Pokern går åt helvete när nere om någon undrar. Back ca 14 inköp sen jag drog från Sverige. Mtp att det är min tredje nersving i den storleken på 2-3 månader så börjar jag bli aaaaaaaaningen trött. Som tur är hittar man någon liten semirush som varar i ca 2K händer lite då och då. Efter bonus är jag bara lillback för månaden trots allt. Spelar riktigt bra för tillfället också, skärpt till mig efter förra psykbrytet Lite mindre motrigg nu bara så ska nog fan backandet kunna sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Mmm jag vet, det är lite farligt. Försöker hålla distansen, något jag är rätt jävla värdelös på i vanliga fall Dock verkar HON ha kärat ner sig som fan. Sikk, fast jag antar att sjukare saker har hänt Pokern går åt helvete när nere om någon undrar. Back ca 14 inköp sen jag drog från Sverige. Mtp att det är min tredje nersving i den storleken på 2-3 månader så börjar jag bli aaaaaaaaningen trött. Som tur är hittar man någon liten semirush som varar i ca 2K händer lite då och då. Efter bonus är jag bara lillback för månaden trots allt. Spelar riktigt bra för tillfället också, skärpt till mig efter förra psykbrytet Lite mindre motrigg nu bara så ska nog fan backandet kunna sluta! Töm och glöm min vän, töm och glöm. (sker atm) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Imorn ska dapine87, pokerforums maskot, spela en 5K$ turnering, ska bli äckligt skoj och jag är rätt övertygad att jag vinner, kännts så hela tiden typ Det i samband med att jag är över 10K upp för månaden är ju rätt psykstört, mina 5950 inlägg nånting har betalat av sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Imorn ska dapine87, pokerforums maskot, spela en 5K$ turnering, ska bli äckligt skoj och jag är rätt övertygad att jag vinner, kännts så hela tiden typ Det i samband med att jag är över 10K upp för månaden är ju rätt psykstört, mina 5950 inlägg nånting har betalat av sig Stakea min utekväll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Stakea min utekväll då? bjuder som sagt på utekväll när jag klonkar, ne men seriöst så kommer värdet vara helt STÖRT bra så har goda förhopningar att få en fin placering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts