DrRoland Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Någon som vet var man ser antalet raked hands med nya utseendet? Citera
DrRoland Postad 5 September , 2007 Författare Rapport Postad 5 September , 2007 Ja inte har jag det i min meny. Där ligger bara email support, independent reviews, message of the day, responsible gambling och about. Den låg direkt på skärmen tidigare. Edit hittade nu. Ligger under my account Citera
Mistwalker Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Skumt. Mitt ligger mellan "About" och "Manage private tables" Citera
Skadast Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Skumt. Mitt ligger mellan "About" och "Manage private tables" Nåja... jätteskumt är det väl inte då siterna bygger deras skal lite som de vill. Gnuf, TGC, Nordic Bet och Royal Card Club har då många funktioner på olika ställen iaf. Citera
Chillarn7 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 My account -> View raked hands. Jag kan inte se min från menyn. Citera
Recommended Posts