marcuse Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Någon här som brukar lira SH nl20 eller nl25? Själv lirar jag på pokerstars, lirar 2st FAST tables åt gången,(motsvarande turbo antar jag) Vilken site tycker ni är bäst för er på denna nivå? Vilka olika sites har ni provat och vad tyckte ni om dem? lirar ni Fast/turbo tables? varför/varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Spelar nl20 nuförtiden. Vill spela Nl50 men har inte rulle för det. Spelar på 24hpoker, blir 6max borden. Turbo bord finns inte där. Hah nu lyckades jag skriva en massa rader utan att egentligen säga något vettigt till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcuse Postad 5 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2007 jag e lite i samma sits som dig, vill lira nl50 också men håller på att försöka bygga rulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Har haft rulle men tagit ut en del och tiltat bort mycket. Iofs var jag alltid underrullad men ser inte det som ett stort problem på NL50. Problemet är att det är så irriterande när en stor del av ens rulle försvinner så fort man råkar tappa 1-2 inköp. Dessutom är det lättare plocka folk på NL20 sen sitter det mindre grinders där också, så trivs rätt bra där för stunden. Edit: Min målsättning just nu är att tjäna in till extra öl !!!! ÖL = nöten !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 NL25 6-max lirar jag, försöker spela vanliga bord men hittar jag trevliga turbobord tar jag ett sånt. Håller på skottar på NL50 nu då jag trots allt har 27 inköp på nivån, men jag är rätt strikt med bankrullekraven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts