Ripperkof Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Att enbart spela AK & AJ(!) UTG låter ju perfekt. Citera
toompa84 Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Revidera gärna ditt inlägg med info som t ex vilken limit du spelar SnG, vilket nätverk, om det är regular eller turbo och som nån innan skrev "endast AK och AJ UTG" svårt att se det stämma.. Citera
MJ Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Du limpar AA UTG? sjävlklart! Man måste ju få betalt. Om detta är facit, var hittar jag frågorna? Citera
bossbaver Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Det är det jag behöver jag hjälp med och om det finns några bra regler för all-ins beror ju ganska mycket på känns det som... om alla runt bordet har syant första handen? om mr übertight-dude ställer mr lagtomtefisk ställer 16 händer i rad vart i turren ni är, bubblan, men själva regeln är i no limit att du får göra det hela tiden, lite av tjusningen. nae men ok, en grundregel kan ju vara att du jävligt mycket hellre själv går all in än synar dig all in... men som sagt, NÄR? VAR? HUR? vad är din stack? vad är fis stack? mot vem? edit. eller vill du ha ett "all in-facit" för respektive blindsrunda lr? ->>AA, KK! edit 2. dock så betyder det ju inte att du så fort stirrar ner på ett par rockets att du autoställer alla lägen liksom Förklara vad du menar så får du säkert bättre hjälp... (att vara ny på forumet eller posta en knasig frågeformulering och vänta sig bra hjälp är ungefär lika troligt som att rekryterna i ryska armén får ställa sig före veteranerna i matkön...) Citera
Recommended Posts