Klyka Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Det beror väl lite på en förutsättning som inte angavs i OP: Varför jag måste döda dem. Om jag måste döda dem i självförsvar för att de vill döda mig (för de tycker att jag har fula skor), då kan jag tänka mig att döda många fler. Då behöver jag inte dras med lika stora skuldkänslor. Om det är helt oskyldiga människor så är det värre. Sen antar jag att det beror på hur jag måste döda dem, och om jag kan döda dem snabbt utan att de hinner inse att de ska dö. Samt hur mycket de respektive jag har att leva för, och hur många som kommer att sakna dem respektive mig. Citera
bossbaver Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Det beror väl lite på en förutsättning som inte angavs i OP: Varför jag måste döda dem. verkar som jag var otydlig i OP, men i princip: vart går smärtgränsen för dig för att själv slippa bli dödad... tex 1, du måste döda en person, så får du leva... dödar du du en person? 2, du måste döda 10 personer, så får du leva 3, du måste döda 100 personer, så får du leva 4, du måste döda 10 000 personer, så får du leva Alltså, vart går din gräns för hur många du dödar för att själv slippa bli dödad... Citera
_slipknot1_ Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 hela frankrikes befolkning.... Citera
mrfiskman Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Jag skulle döda 7miljoner och sedan ta livet av mig, jädrar vilket practical joke det skulle vara mot mänskligheten att vara så onödig. Citera
carlehboy Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Om alla hade stått på rad hade jag testat med lite olika vapen för att se hur många deras skott går igenom. Jag hade dödat alla på jorden sen hade jag ätit dem för att överleva vidare och börjar nynna på en ny melodi till "på torsdag äts det ärtsoppa " något så här På torsdag äts den indier på lördag är det fest, Men fredag 'r ändå den dan jag gillar bäst. Ge mig då kvinnor och barnför de vill jag ha jag vill ha fredag idag! Citera
FordPrefect Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Skulle väl lika gärna kunna plocka 4 miljarder människor och på så sätt få stop på jordens överbefolkning. Detta skulle ju i slutändan leda till mindre miljöförstöringar och en bättre jord vilket skulle leda till att de som fanns kvar skulle få leva bättre + att framtida generationer skulle få chansen att ta del av lite resurser och få en vettig planet att bo på. Detta skulle nog leda till att tiotals miljarder av framtida människor får chansen att leva tack vare att 4 miljarder fick offra sig nu. Självklart skulle jag offra mig med de 4 miljarderna men jag har ju iaf gjort något för planets bästa Citera
KneckeHexxaN Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Alla är ett bra tal. Perfekt iom att man stoppar nästan all miljöförstöring och jorden får en chans att återhämta sig. Sen, hur kul skulle man inte kunna ha om man var enda människan på hela jorden. Jag hade dock benådat de 1000 snyggaste kvinnorna Citera
jackbalsam Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Hur många kan du tänka dig att döda, för att själv slippa bli dödad? (ingen fängelsepåföljd) Den här då: Hur många kan du tänka dig att döda? (ingen fängelsepåföljd) Citera
bossbaver Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Den här då: Hur många kan du tänka dig att döda? (ingen fängelsepåföljd) lol, för skojs skull --> 0 Citera
hampulito Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Hälften av jordens befolkning men jag gör det inte själv då får jag stå och döda tills jag själv dör av ålder. Ser de nästan som att jag hjälper männskligheten om jag lejet någon att döda t3-4 miljarder människor. Jorden är redan så överbefolkad att det vore bra. Citera
zeet Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Skulle döda hela jordens befolkning utom 30 kvinnor utan att blinka. Möjligtvis att nån polare skulle få leva också så vi kan hålla kvinnorna i schack. Närmsta släktingarna skulle få leva isolerad på nån ö nånstans, bara jag slipper träffa de. Perfekt scenario Citera
drisen Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Hade nog dödat varenda en. Sen tagit en riktigt fet bil och bränt så in i..! Citera
All in Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 ALLA utom mina nära och kära. tex J H G å så... Citera
thestonk Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Får man rada upp dem i vilken ordning man vill? Citera
Recommended Posts