Durin Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Jag undrar om det är någon som har någon bra länk till en sammanställning där man kan se hur mycket olika siter tar i rake. Spelar mikrolimit, så jag kommer aldrig upp i raketaken på de olika siterna. Är det 10% på all siter eller? På Ultimatebet och Full Tilt är det så mycket iaf, även om de har en högre gräns innan de börjar ta rake på Full tilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Svenska spel 2,5% World poker exchange 1,25% Resten 5% med 3$ cap Det som skiljer är sajterna bonus och rakebackprogram som kan variera kraftigt. Det kan även skilja en del beroende på hur sajten avrundar raken, men det redovisar de inte ens själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Resten 5% med 3$ cap Detta gäller inte för alla andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Detta gäller inte för alla andra sidor. Utveckla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Durin Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2007 På Full Tilt och UltimateBet är jag rätt säker på att det är 10% rake iaf på mikrolimit NL10 som jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAAKK574821 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 det finns rake fria sidor google rake free eller rake free poker World Poker Exchange har rake back ett tips bli medlem på något rake sida /nätverk och reg...... på någon/några rake back pokersidor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Utveckla Jag hävdar bara att det du säger inte alltid gäller. Pacific Poker hade cap $4, när jag spelade där. De kanske har ändrat. Ongame cappar väl på $1.5 när det gäller limits under NL50. Sedan finns det säkert en massa andra rakesystem på andra ställen. Men helt klart är det bra värde att spela på Ongame om man spelar microlimit. Fisk + låg rake + rb + bonus. OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 På Full Tilt och UltimateBet är jag rätt säker på att det är 10% rake iaf på mikrolimit NL10 som jag spelar. UB har 5% på NL10 men 10% på NL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 det finns rake fria sidorgoogle rake free eller rake free poker World Poker Exchange har rake back ett tips bli medlem på något rake sida /nätverk och reg...... på någon/några rake back pokersidor Sidorna du får upp i google är bara ju bara blaj. Några rakefria alternativ hittade inte inte jag i en snabbsökning iaf. World poker exchange har jag ju redan nämnt. De har inbyggt 75% rakeback, vilket motsvarar 1,25% rake. Kan inte till 100% exakt var cappen ligger på alla sidor, men sidorna som har cap under 3$ är iaf extremt lätträknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Durin Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2007 UB har 5% på NL10 men 10% på NL2. MM, sant, good point Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts