hampulito Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Jag har kvalat in till den sista avalanch 3. Men har en avalanch 2 polett kvar? Får man pengarna om man kvalar en gång till eller hur fungerar det? Citera
EverestPoker Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Tyvärr var Avalanche 2-polletterna endast giltiga fram till och med den 24 augusti och kan inte längre användas. Vi skickade ut påminnelser om detta via e-post. Lycka till i omgång 3! MVH Citera
hampulito Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Tyvärr var Avalanche 2-polletterna endast giltiga fram till och med den 24 augusti och kan inte längre användas. Vi skickade ut påminnelser om detta via e-post. Lycka till i omgång 3! Skojar du eller!! Hur fan kan ni köra 11$ sateliter där man vinner en avalanch 2 pollet efter den 24e!? Citera
hampulito Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Vadå ogiltiga jag kunde ju registrera mig nu? Det jag frågar är, vad händer om jag kvalar till den sista avalanch 3 om jag redan är anmäld? Citera
EverestPoker Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Avalanche 2-polletternas giltighetsperiod har förlängts till den 7 september, vi ber om ursäkt för förvirringen. Spelare som kvalar sig till Avalanche 3 två gånger krediteras med 560$ i kontanter. Mer information om Avalanche-turneringen hittar ni på vår hemsida: http://www.everestpoker.com/sv/promo/tournament/avalanche.html MVH Citera
Recommended Posts