Kornone Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Har spelat på en nu site i ca 10 dagar nu på nl50. Medveten om att jag inte fått in tillräckligt med många händer för att få rättvist resultat på statsen men det känns verkligen att nånting är fel. Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde kommentera siffrorna lite. Stats: http://img262.imageshack.us/my.php?image=statszv0.jpg Citera
Belöna Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Hoppas innerligt att det är fr. Citera
Jerico Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Antar FR, annars är du världens största nit och borde söka hjälp... Din flopaggression ser lite låg ut med tanke på din tighthet, sen är du väl kanske lite väl tight även för FR, 14/9 eller 15/9 känns väl vettigare. Öka din steal% när det foldas till dig på knappen, folk spelar sällan tillbaka light från blindsen i FR på denna nivå. Citera
Kornone Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 Shorthanded. Jag har mest spelat SNG:s innan. Jag är obv. för tight? Har för det mesta kört 8 bord. Alla kommentarer uppskattas. Citera
hampulito Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 12/8.5:shock: Kom igen nu. Ett tips är att raisa i princip allt som sitter ihop med 123 gap i samma färg från knapp och co. jag har 20/17 och jag är ganska vinnande. Ett till tips är ska du spela preflop höj syna inte, ska du spela aj aq ak från sb/bb 3beta! blir mycket enklare att spela vidare. Du kommer även få mycket bättre betalt när du har nötterna. Citera
Jerico Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Shorthanded... eh? Du är sjuuukt tight och exploaterbar. Öka din VP$IP till minst 17 och din PFR till minst 14, mest genom att spela mycket fler händer i CO och på knappen än vad du gör nu. Citera
Kornone Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 Tack. Grejjen är att jag under den här tiden har kört för många bord och bara försökt samla så mycket vip som möjligt på b2b nätverket. Spelet har blivit väldigt lidande. Får köra två bord nu några dagar och ordna till spelet. Citera
Recommended Posts