Ceritus Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Någon som har stats på junior_ på 2.5/5. Verkar vara en riktig syn fisk. Har 56/0/0.5 på han. Sen undrar jag hur det är med Adde69? Har lirat en del med han och just nu har jag statsen 55/11/1 på han. Han är kaxig i chaten och verkar tro att han är världbäst på poker och kallar alla fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 ok shoot! Bolme @ 10 - 20! Tror jag har donerat / kastat / gett bort mer pengar än någon under mars månad på 10 - 20:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Angels Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Hej e det någon som har någon koll på treezer på svs? Körde över bordet totalt på 5/10 sek. Gick från 1000 kr till 10000kr på 2h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 junior_e fisk på hög nivå , likanande stats hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Synpunkter på Power_Mike? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Synpunkter på Power_Mike? Han är antagligen du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Han är antagligen du? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 mii mii Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Hej e det någon som har någon koll på treezer på svs? Körde över bordet totalt på 5/10 sek. Gick från 1000 kr till 10000kr på 2h Rushar man så är det inte så jätte svårt! Såg tror det var Fubbo eller någon 10 - 20 som rusha från 4k till 19 på 15 minuter. Träffade allt och fick betalt på allt. Själv har jag rushat när jag spelade 5 - 10 från 2k till 15k det mesta från AndyQQ:-D Var dock VÄLDIGT länge sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag vill ju inte vara sämre och kan skryta med att ha gått från 147 till 2300 euro på någon timme vid ett och samma SH 2/4 bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag vill ju inte vara sämre och kan skryta med att ha gått från 147 till 2300 euro på någon timme vid ett och samma SH 2/4 bord lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Killerbee Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 å jag brukar gå från $400 - 0 reload $400 - 0. Sen går man upp i nivå å skottar lite och förlorar lite till innan man kommer ner på lägre nivåer å grindar upp så att man kan börja om på ny kula igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Puppa Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Har kommit en för mig ny spelare på 2,5-5 och 5-10 Fullring som heter Thaipaad tror jag. Jag irriterar mig fruktansvärt på hans jätte raise och reraisar. Han verkar köra med borden. Någon annan som har den uppfattningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag har oxå haft en rusch före jul. På 2,5/5 gick jag från 1000 till -5000 på 23 minuter. Var på den gamla goda tiden då de hade kopplat på riggen och alla satte 2-4 outarna på river (utom jag ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 26 Mars , 2008 Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 *Censur* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 26 Mars , 2008 Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 http://pokerforum.nu/forum/950746-post897.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 http://pokerforum.nu/forum/950746-post897.html Själv hade jag nog inte sagt nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Puppa du menar inte Tai-Pan lr liknande då ? spelar FR 5 och 10krs och är en riktig bluffare.Köper potten på turn lr river med scared money. Ta synen emot han finns fina pengar att göra av han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Puppa Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 protte> Nej, ThaiPad heter han. Och e riktigt jobbig att möta. Du kan inte menat det det istället för Tai-Pan. För din beskrivning stämmer. Men varje gång man tar synen sitter han med något. Jag kanske bara haft taskig timing. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 protte>Nej, ThaiPad heter han. Och e riktigt jobbig att möta. Du kan inte menat det det istället för Tai-Pan. För din beskrivning stämmer. Men varje gång man tar synen sitter han med något. Jag kanske bara haft taskig timing. Både Tai-Pan och ThaiPad spelar FR 2.5/5 (m.m.?), ThaiPad är en relativt ny spelare för mig, men det lilla jag har sett av honom så spelar han rätt mycket ABC-poker och haft en hel del flyt. Tai-Pan däremot är en riktig bluffmaskin förutom när han har träffat något, då han snabbt går över till synfisk-mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byxlugg Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 protte>Nej, ThaiPad heter han. Och e riktigt jobbig att möta. Du kan inte menat det det istället för Tai-Pan. För din beskrivning stämmer. Men varje gång man tar synen sitter han med något. Jag kanske bara haft taskig timing. LOL, inse att han är bättre än dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 LOL, inse att han är bättre än dig! Dina 4 första inlägg har varit priceless! kingkosmokramer i ny skepnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Dina 4 första inlägg har varit priceless! kingkosmokramer i ny skepnad? OT: Vem var kingkosmokramer innan han blev just kingkosmokramer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 OT:Vem var kingkosmokramer innan han blev just kingkosmokramer? jojje tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts