Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

ÄtaKakan var helt klart jobbigast och därmed roligast att möta på 2.5/5. Ett evigt 3-bettande som gör att du tvingar tagga till ordentligt. Inspirerande. Jag gillar även hans nick mycket av någon anledning.

 

Aha. Jag trodde först att han var på tilt. Har han lite medrigg verkar han helt klart jobbig. Han hade lite missflytt och tappade ett par nyckelpotter idag, bla mot en skön snubbe som synade 700kr på floppen Med K8o för floppat mellanpar i åttor och drog ut river.

Sen 4betfoldade han mot min all in på floppen. Klart annorlunda och kul kille att spela mot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror du blandar ihop honom med dig själv.

 

Nezor, Jerico, Burgendy, Nicklaesson, PenelopeZ, TheCop, MrFishy, Jag_vinner, Zaanash drickamiss, Z7 och 0707404353 är för övrigt jobbigast (enligt mig) att möta!

 

än en gång gör du ett tomteuttalande och nu pratar jag inte om min "ihopblandning" bara. finns faktist rätt många spelare i din lista som inte alls är jobbiga(enligt mig) att möta!

 

edit:förresten, när ska du sluta nöta om att du tycker jag är kass? din nivå är rätt låg imo(bryr sig ett troll?)...

 

den stora frågan jag vill ha svar på är vad du gör för att förtjäna din stora framgång? och vad gör jag för att inte förtjäna min lilla framgång? du är ju tydligen så mycket bättre men varför spelar du då så lågt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nezor, Jerico, Burgendy, Nicklaesson, PenelopeZ, TheCop, MrFishy, Jag_vinner, Zaanash drickamiss, Z7 och 0707404353 är för övrigt jobbigast (enligt mig) att möta!

 

Många av de där är säkert vinnande man att kalla det där mobilnummret(0707404353), Burgendy eller t.ex. MrFishy för jobbiga att möta så har du nog stora problem med ditt eget spel :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna tråden börjar ju bli riktigt töntig rent ut sagt. Ni påstår att den och den är kass och den och den är dålig. Utgår ni från er själva då?

 

Prizonic. Antagligen så är du fantastiskt mycket bättre tex Burgendy och Heltoker. Betyder detta att dom är dåliga spelare? Svåra att slå för gemene man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna tråden börjar ju bli riktigt töntig rent ut sagt. Ni påstår att den och den är kass och den och den är dålig. Utgår ni från er själva då?

 

Prizonic. Antagligen så är du fantastiskt mycket bättre tex Burgendy och Heltoker. Betyder detta att dom är dåliga spelare? Svåra att slå för gemene man?

 

frågan var om dom är jobbiga att spela emot...

 

du har bra reads heltoker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna tråden börjar ju bli riktigt töntig rent ut sagt. Ni påstår att den och den är kass och den och den är dålig. Utgår ni från er själva då?

 

Prizonic. Antagligen så är du fantastiskt mycket bättre tex Burgendy och Heltoker. Betyder detta att dom är dåliga spelare? Svåra att slå för gemene man?

 

Utgår ifrån när en person som iaf uppger att han är bra och vinnande på 5/10 säger att en annan person är jobbig att möta som inte ens imponerar på lägre nivåer, då börjar man ju undra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna tråden börjar ju bli riktigt töntig rent ut sagt. Ni påstår att den och den är kass och den och den är dålig. Utgår ni från er själva då?

 

Prizonic. Antagligen så är du fantastiskt mycket bättre tex Burgendy och Heltoker. Betyder detta att dom är dåliga spelare? Svåra att slå för gemene man?

 

Adslverbe läs vad jag skriver innan du postar annars kan du väl lika bra låta bli? Jag skriver ju att de säkert är vinnande men att de är allt annat än jobbiga att möta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adslverbe läs vad jag skriver innan du postar annars kan du väl lika bra låta bli? Jag skriver ju att de säkert är vinnande men att de är allt annat än jobbiga att möta.

Easy boy, easy :-). Tagga ner. Har läst din post. Det enda jag gör antydan till är väl att tråden börjar lukta kukmätartråd samt att du antagligen är en mycket bra spelare.

 

Resten var en fråga i allmänhet...och kanske till dej i synnerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jerico: Har nog aldrig sett dig gå fölorande från något bord. Så hur kommer det sig att du inte går upp i nivå?för rulle lär du ju ha så det räcker och blir över! Inga tankar på att snart vandra uppåt?

 

Säkert testat men varför riskera en överdrivet stabil inkomst? Tror det räcker med ngt skott ibland..

 

 

Förövrigt: Spelare som Emelieboho, hur kan det räcka att spela nötterna varje gång man ger sig in i en hand dag efter dag?

 

 

Sen vore det inte fel med en lista på de sämsta på 5/10 och uppåt.. Lär nog va en av de sämre med tanke på hur folk kastar sig till mina bord, men förutom de..

 

Bejbisen, rush, gnaget_, tolken_(?).. Vilka mer som kommer in titt som tätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi inte göra en bottenlista på 1/2 ?

 

Jag kan toppa den iaf

 

CobbV

En botten lista, ja tack

Du toppar inte den, Det gör jag!!

 

Det vore iofs, kul att få ihop en lista på 1-2 multitablande "grinders" också

 

Btw trodde du va på 2,5-5 vid det här laget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...