ManOuchi Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag undrar om man kan räkna ut hur mycket rake man har betalat om man spelar på en ongamesida? Om man bara spelar CG så får man ju ett visst antal poäng för den rake man betalar kan man räkna ut hur mycket man har betalat i rake med hjälp av player pointsen? Citera
aglo Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 ...kan man räkna ut hur mycket man har betalat i rake med hjälp av player pointsen? Nej. Ring games: 0.1 Player Points delas ut för varje $0.10 av varje bordsavgift från potten. En bordsavgift på 3 dollar innebär alltså 3 Player Points för samtliga spelare i given. Citera
manshora Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 som sagt, du betalar ingen rake i en hand du förlorar, dock får du ju player points för den.. således kan du inte räkna ut hur mycket du betalat själv. Citera
ManOuchi Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Då får man väll ta och lita på siten man spelar på att man får rätt bananer Citera
manshora Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 eller, om du nu inte redan har det, skaffa pokertracker. där kan du se hur mycket du rakeat Citera
aglo Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Då får man väll ta och lita på siten man spelar på att man får rätt bananer Nej, det är din affiliate du måste lita på. Sajten ger dina bananer till en manager, som ger pengarna till en affiliate, som ger pengarna till dig. Det går som sagt att kontrollera med Pokertracker. Citera
ManOuchi Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Nej, det är din affiliate du måste lita på. Sajten ger dina bananer till en manager, som ger pengarna till en affiliate, som ger pengarna till dig. Det går som sagt att kontrollera med Pokertracker. Gick inte genom någon affiliate när jag fick mitt erbjudande. :mrgreen: Citera
aglo Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Gick inte genom någon affiliate när jag fick mitt erbjudande. :mrgreen: Då är det väl managern. Kanske samma som jag har Om det är en manager så kan du nog vara lugn att du får rätt betalning (det kan man nog med en affiliate också, men det är alltid bra att slippa en mellanhand). Citera
ManOuchi Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Då är det väl managern. Kanske samma som jag har Om det är en manager så kan du nog vara lugn att du får rätt betalning (det kan man nog med en affiliate också, men det är alltid bra att slippa en mellanhand). Skickade ett mejl till deras support där jag berättade lite om mig själv och undrarde om dom hade något bra erbjudande och fick ett ganska snabbt svar efter dom hade kollat upp mitt spel. Citera
aglo Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Skickade ett mejl till deras support där jag berättade lite om mig själv och undrarde om dom hade något bra erbjudande och fick ett ganska snabbt svar efter dom hade kollat upp mitt spel. Jaha, trodde inte de gjorde så. Vilken sajt spelar du på? Skulle vilja fråga vad du har för deal, men det får jag väl inte pga PFs regler... Citera
Odrike Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag undrar om man kan räkna ut hur mycket rake man har betalat om man spelar på en ongamesida? Om man bara spelar CG så får man ju ett visst antal poäng för den rake man betalar kan man räkna ut hur mycket man har betalat i rake med hjälp av player pointsen? Om du spelar på Betsson så kan du exakt se hur mycket rake du har genererat under pågående månad. Det ser du på antalet poäng du har fått. Varje poäng motsvarar 1 euro i rake som du gar genererat till betsson. Obs inte playerpoints de beräknas på ett annat sätt. Citera
Recommended Posts