Cyntax Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Trenden är tydlig, allt fler postar bilder på sina barn i sina dagböcker. Så jag tänkte vi kunde visa upp våra guldklimpar i en gemensam tråd. Posta bilder på era guldklimpar. (Meddelande till Ängeln17: barnbarn går bra också!) Okej, jag börjar: Här är min arvtagerska. Alva heter hon och är 1 år och 10 månader. Bilderna är 1-2 månader gamla. Alva åker skottkärra. Pappa har rensat trädgården. Alva hejjar på Sverige. Alva-linslus. Och här är storebror Ville 12 år och storasyster Lina 10 år. (dom är min frus barn sen tidigare) (Filmer kommer senare) Ni kan använda http://imageshack.us/ - ladda upp bilden. Kopiera url'en, klicka på symbolen för att lägga in en bild i tråden. (bilden med berget och gul bakgrund) Klistra in url'en - done! Man skulle också kunna länka till filmer. Någon som har en film på guldklimpen sin? Använda http://www.YouTube.com för att spara filmer. Okej, upp med odågorna, parasiterna, guldklimparna och arvtagarna nu. /Cyntax Citera
DontTilt76 Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Hur gör man om man vill posta en bild.... hittar bara url adress? Vill ju så klart visa upp min prinsessa Citera
DontTilt76 Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Här är min ängel... Går givetvis i pappas fotspår ... Citera
Cyntax Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Här är min ängel... Går givetvis i pappas fotspår ............................................ Hehe. Extra poäng för pokerchipsen! Citera
DontTilt76 Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Klart tjejen måste ha lite marker att leka med... Måste börjas i tid Citera
DontTilt76 Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Verkar bara som om det är du och jag som är gamla nog till att ha kids Cyntax Kom igen nu forumiter... In med era gullungar!! Och dom som är lite yngre, kanske kan sätta in bilder på sig själva... Citera
ulaf Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag hade en vandrande pinne en gång. Den dog. Citera
Kape Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag har 2 egna (tvillingar, 1,5 år) och 2 "bonusbarn" (sambons) på 12 och 14 år. Få se om jag hittar nå bilder på dem då jag har alla bilder på den andra datorn tror jag. Jag tror nog att det finns ett helt gäng föräldrar här... Citera
gdaily Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Men lollla mig inte, QoS har ju startat upp pappaforum.nu för sån där. Citera
Gjort Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag som redan var semi-tiltad. Citera
Recommended Posts