sns3r Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Finns det någon site som har riktigt bra utbud vad det gäller shorthanded turneringar? Det vanligaste är ju att det bara finns 6-handed enbords s'n'g osv. det finns ju en del 5- och 6-max på svenska spel och prima och sådär. men finns det som sagt någon site som har bättre utbud vad det gäller shorthandedturneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Jag tycker ongamenätverket erbjuder många shorthanded turneringar... har blivit betydligt fler än förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sns3r Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2007 ok. har du någon ongame-klient att rekomendera också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Ladbrokes har sjukt bra utbud av MTTs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Scandic Bookmakers har också ett bra bonuserbjudande *8 upp till $400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Ja, ongame har ett bra utbud av shorthanded turneringar från låga inköp upp till $1000+40 i inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Längesedan jag spelade på Fulltilt, men har för mig att där serverades en 6max-MTT iaf varannan timme eller något liknande. Med olika höga buyins, detta kanske har ändrats dock!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts