manshora Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 http://youtube.com/watch?v=9oxTy7KIAaA&mode=related&search= my god, kommer nästan en tår Citera
baloobas Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Han jobbar ju tydligen på en opera redan... så den är lite fejk. Sorry att jag spoilade ett annars tårframkallande klipp. Citera
manshora Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 haha okej hur som ryser det ju i kroppen oavsett hans bakgrund Citera
Pedroboy Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Han jobbar ju tydligen på en opera redan... så den är lite fejk. Sorry att jag spoilade ett annars tårframkallande klipp. Ne, kolla på wikipedia.com om ni vill ha bättre info om honom Citera
manshora Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Ne,kolla på wikipedia.com om ni vill ha bättre info om honom hur kan du säga nej, osen referera till en sida där det står "Potts has previously worked in unpaid opera productions from 1999 to 2003" ? Citera
Gjort Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Frågan är ju hur du missade detta fram till nu... Trodde du verkligen det fanns nån som inte sett klippet? Det är trådar som denna som borde låsas och postare som du som borde stängas av. Varning utdelad - dev Citera
brainslicer Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Trodde du verkligen det fanns nån som inte sett klippet? Jag är ett levande exempel på en som inte hade sett det Citera
manshora Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Frågan är ju hur du missade detta fram till nu... Trodde du verkligen det fanns nån som inte sett klippet? Det är trådar som denna som borde låsas och postare som du som borde stängas av. jag hadde som sagt inte sett det, och ingen av dom jag visat det för heller. du vet att du inte behöver läsa trådar du inte tycker om va? bara att hoppa över.. jättelätt fast så är det ju iofs rätt häftigt att vara otrevlig så, förstår att du va tvungen o skriva Citera
Svinto Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Det var ju lite smårörande. Frågan är ju hur du missade detta fram till nu... Trodde du verkligen det fanns nån som inte sett klippet? Det är trådar som denna som borde låsas och postare som du som borde stängas av. Och du mår bra? Citera
devalanteriel Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Inlägg av Gjorts typ skall anmälas, inte besvaras. Varning utdelad, nu lägger vi ned den diskussionen i tråden tack. Citera
Recommended Posts