Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Med andra ord så har du sumpat 600 på 1 timme och kan inte lira fören först om sisådär 23h? =(

Nej, backade ett inköp, men hade missupfattat hur det funkade. Man kan med en gräns på 600 bara öppna 3 bord med 200 på varje. Efter att jag sumpat ett inköp kunde jag inte reloada, och att lira på 2 bord är inte tänkbart, då jag bara börjar slaska då.

Gränserna är iaf ändrade nu, så efter midnatt drar jag kanske igång lite på SvS!

Postad

Fick idag besked om att GoodGuysPoker kör en 500€ reload, så satte in €200 från NETeller för att åtminstonde ta €200 av dem. Så ett mål för helgen blir:

NYTT MÅL: Lira in 4000VIP på B2B.

Kommer att lira NL20 med dem 500 jag har på siten. Kanske gå för segt på NL20 och går då upp till NL50. Lirar 12-14 bord på B2B så det bör klaras på NL20.

Bonusen och ev. vinst plockas sedan ut och sätts in på SvS.

Mvh

Postad

Lirat en session nu. Plussade €50.73 för att vara exakt ;).

Spelade 10-12 bord så det blir ju mest standardsituationer på mitt spel på GoddGuys. Lägger även in att jag ska plussa €300 på spelet, och på så sätt kunna föra över 5000SEK till svenskaspel när jag är klar.

Nytt delmål:

* 426/4000 VIP avklarat.

* €50.73/€300 avklarat

mitmy:

Stryktipset sket sig i första matchen där jag spikat MFF :-(

Har förvisso chans på 12:an så den hoppas vi på =)

Kvarvarande matcher:

2. IFK Göteb - Brommap. 1

3. Kalmar FF - Halmstad 1 X

4. Arsenal - Portsmo. 1

5. Aston V. - Chelsea X 2

6. Blackburn - Manch.C X 2

Mvh

Postad

Session 2 avklarad. Även denna slutade på fint plus. €53 och fiskarna betalar av som aldrig förr. Så här minns jag inte B2B.

En liten kul grej under sessionen är att Kausti (från forumet) Börjar whina om min tur samt att jag är en bluffer. Sitter lixom med 12 bord (kränger nötter)och lär ju inte bluffa honom.

Plockade ett inköp av honom med Toppar samt den öppna pipan efter att han gått all-in på turn med 2 överkort, samt nötfärgdraget. Lyckades även stacka hans AA(?) när jag floppar mellanset med mina JJ.

* 568/4000 VIP avklarat.

* €103,30/€300 avklarat.

Forsätter spelet på B2B så här ser jag ingen anledning att grinda SvS utan bonus samt VIP cashback i ryggen. Bör ju bli ganska fin cashback om man lirar av alla VIPS på NL20.

Det finns totalt 5 reloads på GGP och det är möjligt att plocka alla. Så kan nog bli fallet.

Postad
Nja, Mustangen blir i såfall av nyare model, så en 3-400´000 bör jag ha för en sådan. Skulle nöja mig med en C70 för 100-150K. Bör gå hem hos damerna det med ;)
Liten penis? :roll:

Btw. Inte lite väl höga krav å satsa på en Mustang GT?

Postad
Liten penis? :roll:

Btw. Inte lite väl höga krav å satsa på en Mustang GT?

Den är liten, MEN jääävlig smal ;)

Nej, gillar att satsa högt. Kommer inte casha ut ngt från BR så det kan gå.

Session 3 avklarad med bravur. Dagen slutar på €159,72. Det får anses vara väldigt godkänt på NL20. Har inget program, så vet inte hur många händer jag lirat men dragit in 685VIPS på NL20 så rätt många händer har det blivit. Säkert 5000 eller mer, vilket för mig måste vara rekord på en dag! Väl jobbat!!!

* 685/4000 VIP avklarat.

* €159,72/€300 avklarat.

Nickar BTW RaKeMeNoT på B2B om det är någon som vill in och donera.

Hade lite knepiga händer nu sista sessionen, men det är sjukt svårt att hitta händerna i B2B foldern :(

Får se om jag kan leta fram ngn tills imorgon.

Några andra som håller till på nivån?

Postad

Var tvungen att åka iväg och agera fyllechaffis. Kom hem för ett par timmar sedan och var sjukt pigg. Slog upp B2B för att se om det var ngra fiskar.

Gick över förväntan ;)

€131 inspelat på 3 NL20 samt ett NL50(med halvt inköp)

Fanns bara 3 NL20 igång och ja måste lira MINST 4 bord för att inte tilta ihjäl mig(bra ursäkt för att skotta va?). Hittade min favoritfisk på alla borden nämnligen Danko123(polack). Har en sjukt bra read på honom och har plockat 5-6 stackar av honom när jag vetat att an suttit på luft. Bara slagit fel 1 gån av 6-7 möjliga, då hade han toknötterna :oops::twisted:

B2B race:

* 782/4000 VIP avklarat.

* €291,65/€300 avklarat.

Snart lirat in den första €50 klumpsumman av bonusen(1K VIP)

1/9 = €291,65 | 782VIP

Postad

Lycka till! Skoj att det har börjat bra, startade också en dagbok för ett par dagar sedan och det har börjat dåligt :( satte samma mål som dig att köpa en bil nästa sommar, om jag fixat körkortet! Mustang GT är också en av mina favoritbilar....

Postad
Lycka till! Skoj att det har börjat bra, startade också en dagbok för ett par dagar sedan och det har börjat dåligt :( satte samma mål som dig att köpa en bil nästa sommar, om jag fixat körkortet! Mustang GT är också en av mina favoritbilar....

In med degen på B2B, så kan vi bli grindpolare ;)

Nä men tris att det inte börjat bra för dig. Det vänder, ska du se.

Drar igång dagens första session nu, och hoppas kunna grinda av en 4-5 tusen händer.

BeBackLater

Postad

Sessionen gick bra, och jag öppnade 2 NL50 bord för att dra in lite fler VIP/timme. Första handen på ett av borden:

Game # 635236305 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Kumla"

Players(max 6):

Loucetius (EUR 63,89 in seat 1)

Ilonka (EUR 38,22 in seat 2)

-JPM- (EUR 42,03 in seat 3)

kewell_AA (EUR 60,99 in seat 4)

RaKeMeNoT (EUR 50,00 in seat 5)

wompoo (EUR 152,91 in seat 6)

Dealer: Loucetius

Small Blind: Ilonka (0,25)

Big Blind: -JPM- (0,50)

rakemenot was dealt: Kd - Kh

kewell_AA Fold

RaKeMeNoT Raise (1,90)

wompoo Call (1,90)

Loucetius Fold

Ilonka Fold

-JPM- Raise (6,00)

RaKeMeNoT All-In (48,10)

wompoo Fold

-JPM- All-In (35,53)

RaKeMeNoT Payback (7,97)

Flop 7h - 7s - 6s

Turn 7h - 7s - 6s - 9h

River 7h - 7s - 6s - 9h - As <----GAAAH!

-JPM- shows: Ac - Kc (two pairs, aces and sevens)

RaKeMeNoT didn't show hand

-JPM- wins: EUR 83,21 (with two pairs, aces and sevens)

Rake: EUR 3,00

Game ended 2007-09-02 21:35:19 GMT+01:00

Riggat värre.

Hittils denna session:

+35€, samt 372 VIP inspelat på 3500 händer.