thestonk Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag har inte en susning på den. Man kanske skulle ta en till genomlyssning, är det okej att komplettera? Och bara för att devala får mig att känna mig dum: är det någon som inte klarat #9? Dessutom är jag en vandrande #16-encyklopedi. Någon som inte klarat låten i #18? Edit: Herregud. I mer sobert tillstånd var det lättare. Jag misstänker att jag bjudit på ett skratt med min tidigare gissning. Citera
Andrew_W Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 Jag misstänker att jag bjudit på ett skratt med min tidigare gissning. Jag säger ju det, ni är jättesöta. Komplettera på du bara. Citera
mrfiskman Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Nej vilket kasst resultat, nåja nästa gång ska jag glänsa. Citera
hose Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag har inte en susning på den. Man kanske skulle ta en till genomlyssning, är det okej att komplettera? Och bara för att devala får mig att känna mig dum: är det någon som inte klarat #9? Dessutom är jag en vandrande #16-encyklopedi. Jag fastnade lite på #9 men hade ingen aning till slut. Jag måste ha fått rätt på alla mina gissningar ungefär. #16 kunde jag efter en dryg sekund efter det första 'stönet' ungefär. Kanske eftersom de inte gjort så många covers vad jag vet. Citera
Andrew_W Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 Jag fastnade lite på #9 men hade ingen aning till slut. Jag måste ha fått rätt på alla mina gissningar ungefär. Jag såg först nu att du har dubbelgissat lite. Det går inte. Avdrag! #16 kunde jag efter en dryg sekund efter det första 'stönet' ungefär. Kanske eftersom de inte gjort så många covers vad jag vet. Åh, jag fick visst med ett intro med stön i år också! Citera
hose Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag såg först nu att du har dubbelgissat lite. Det går inte. Avdrag! Neeej, vadå dubbelgissat, det var väl gissningar på en cover- och en originalartist eller nåt. Jag ansöker om dispens. Citera
devalanteriel Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Åh, jag fick visst med ett intro med stön i år också! Just ja, nu minns jag en annan quiz jag lovat att göra... Citera
Andrew_W Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 Just ja, nu minns jag en annan quiz jag lovat att göra... Aaaah, just ja. Om du har tråkigt på tåget igen, så vet du nu vad du kan sysselsätta dig med. Citera
devalanteriel Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Haha, jag kan tänka mig reaktionerna om jag tankar hem porrfilm på SJ:s lina... Citera
eurythmech Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Statusrapport: Ganjaflin, utan the herb. Bara muntert. Tallinn är kallt. Heja Sverige. Död åt finnen. Mmmm mat. Folk har dyra vanor. Åh introquiz. Åh musik i största allmänhet. Svara sen. Sova. Sen. Ahh. Citera
Snabelguy Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag blev inte sist i alla fall!! Tyckte det var skitsvårt... Citera
devalanteriel Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 27 säkra poäng om jag räknar rätt... hoppas, hoppas, hoppas på två korrekta gissningar eller godtyckligt utdelade extrapoäng! Citera
hose Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 27 säkra poäng om jag räknar rätt... hoppas, hoppas, hoppas på två korrekta gissningar eller godtyckligt utdelade extrapoäng! Nej, inga godtyckliga poäng här inte. Domaren verkar vara stenhård för övrigt. Jag fick ett helt poängs avdrag för att jag skrivit två grupper istället för en på någon fråga. Borde man inte få ett halvt poäng i alla fall om det ena alternativet var rätt? (Du kan för övrigt plocka bort det andra alternativet om det var fråga #9.) Citera
Andrew_W Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 "Domaren verkar vara stenhård för övrigt." Alltså... idag gäller definitivt motsatsen. Domaren är sjukt bakfull och kommer dela ut lite pluspoäng här och var eftersom hon fuckat up en av frågorna. Återkommer när hon känner sig i form att reda ut alla poäng. Citera
Andrew_W Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Borde man inte få ett halvt poäng i alla fall om det ena alternativet var rätt? (Du kan för övrigt plocka bort det andra alternativet om det var fråga #9.) Nej fan, så här snäll kan jag bara inte bli! Om det är andra alternativet som ska bort är det garanterat ett avdrag. Citera
hose Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jaså, var det #12'an du hade fuckat upp? Det introt lät nämligen precis som originalartisten vad jag kunde höra men eftersom du skrev att det inte vara några kuggfrågor så chansade jag vilt istället. EDIT: Ehhh, ja just det, jag menade tvärtom. Behåll det andra alternativet för de är ju faktiskt kända som världens bästa coverband även om jag inte har någon aning om vilken låt det är. Nej, men gör som du vill. 0,25 poäng kanske? Citera
eurythmech Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Åh, kul. Känner igen en del. Dödslinje snart? Citera
Andrew_W Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Dödslinje snart? Imorgon. Ja, elvan är hemsk. Speciellt idag. Citera
mrfiskman Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Visst får man komplettera? ooooo 2 poäng till till mig snart Citera
duoflow Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Tack Andrew för att du förgyllde min söndagsafton med detta inslag. Det var verkligen jätteroligt. Även fast jag gick bet på några intron, gissar att det var techno-låtar, så gick det hyggligt. Åter igen, heder till trådskaparen tillika domaren!! (Jag tror att jag kommer att vinna) Citera
Andrew_W Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 Sådärja, då var det rättat. Svaren kommer i eftermiddag. duoflow 32 Pey 28 devalanteriel 28 hose 27,25 thestonk 25,01 mrfiskman 23 eurythmech 22 Skumdum 21 Loveless 19 Hygglo 15 Snabelguy 12 Bluwajt 6 Citera
devalanteriel Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Fasen! Hur många av duoflows poäng var pga fjäsk? Oh well, hedervärd andraplats iaf. Viktigaste är att eurythmech fick stryk. Ser fram emot de rätta svaren. Grattis duo! Citera
Andrew_W Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 Fasen! Hur många av duoflows poäng var pga fjäsk? Han är så bra. Inga fjäskpoäng alls. Helt naturell. Funderar dock på om inte thestonk är värd någon liten extrapoäng för sina utmärkta kunskaper i tyska språket (i alla fall en mening + ett ord). Viktigaste är att eurythmech fick stryk. Det är alltid viktigast. Citera
Skumdum Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 är det för sent att skicka in svar? Citera
Recommended Posts