Playboy Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Vad hände? Dog tråden bara ut? Jag måste ju få följa fortsättningen i denna sanslöst spännande och intrigfyllda maffiaomgång. Citera
brainslicer Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Vad hände? Dog tråden bara ut? Jag måste ju få följa fortsättningen i denna sanslöst spännande och intrigfyllda maffiaomgång. Precis, var ju underhållning på högsta nivå att få följa med framtidens Shakespears in action...heartbreaking and twisted storyline Citera
Cleburne Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Problemet är att herr Albert till slut lyckades framställa den urinbrygd som han har arbetat med i flera år och lämnade byn för att adlas och introduceras i Riddarhuset. Han är numera Albert af Pissenhielm, med en vapensköld som föreställer en Elefantmannen-liknande individ som pissar på ett halvdussin hederliga bönders lik. Seriöst, killen har anmält sig till två omgångar av spelet och lyckats sabba båda två. Bra gjort, brunnpinkare! Citera
Albert Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Har varit full i två dagar. Sorry. Citera
Jennez Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Har varit full i två dagar. Sorry. Jag frågade dig innan den här omgången ifall du kunde tänka dig att lägga ner lite mer tid på detta. Din sabla pissdoftande lögnhals. Lekledarens beslut Nu tar vi nya grepp. Albert drunknar tyvärr i sömnen när flaskorna på hans skrivbord börjar läcka. Ammoniakstanken ligger tjock över byn som efter några dagar blandas med liklukten. Albert var inte saknad av någon och det var därför det tog lite tid att hitta honom. Jag kan dock meddela att en ny person är på väg att flytta till byn. Om det är maffian som har bjudit in vederbörande eller om det bara är en vänlig nybyggare vet vi ej. Jag har alltså ett hus ledigt (visst, det luktar fan, men jag lovar att byn skramlar till saneringskostnaderna), så den som PM:ar mig först får det. Citera
Jennez Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Vi välkomnar bein till byn! Han flyttar genast in i Alberts pissnedstänkta hus. Dagtid Spelet fortsätter.... Citera
Arne68 Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Vi väntar bara på att Bein ska bestämma sig eller? Citera
Bein Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Hej byn, idag när jag kom för att kolla på huset så var jag väldigt intresserad, jag skrev ner en check direkt och var beredd att köpa huset, tyvärr såg jag ingen försäljare eller ägare av huset, men eftersom jag var så hemskt intresserad stod jag och väntade, när det hade gått runt 1 timme utan att någon såg ut att vill sälja det förbaskande urinluktande huset började jag bli stressad då jag hade lovat en av mina fruar ett besök, så jag vart tvungen att rusa ditt, nu tillslut fick lekledaren tag på mig och även om jag inte var särskilt sugen på huset längre, då jag sett att ett rum inte bara luktade urin utan även var gjort av urin, så lyckades han få mig att köpa skiten. Aledningen att jag var sen är alltså att tjejen ringde och jag inte hade fått nå svar så jag drog. Rösten kommer snart. Citera
Bein Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Först och främst vill jag bara tacka RuchYa och Arne68 för den fantastiska hjälp jag fick med att bära in möbler samt mina matkassar, det uppskatades mycket. Tyvärr fick jag ju även reda på hur maffian har härjat här i byn, och om jag inte missförstod allting nu så verkar det som att en av er är från maffian, villket känns som helt orealistiskt, den fantastiska pastan Arne68 lagade åt oss på inlflytningsfesten kan ingen maffioso göra, inte en chans! Jag måste men vill inte eller jo de vill jag ju Jag vill lyncha RuchYa Citera
Jennez Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Och dääär kom bein in och avgjorde hela liret. Det var nämligen RuchYa som var mafioson. Byn vinner, grattis, jada, jada. Obligatorisk bild: RuchYa I rollerna såg vi: Waggho RuchYa - Maffia Piss-Albert – Doktor (senare bein) Arne68 Saint_Bjorn Pokerpewe - Maffia Hakflem urmyrakeback Cleburne – Polis *GAME OVER* Citera
Playboy Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 kalla mig solskjaer GJ & GG! Sätt nu igång en nya maffiaomgång omedelbums herr lekledare. Roligare att raila än poker! Citera
Hakflem Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 haha, vilken supersub! Skönt att man offrade sig i nödan. Citera
RuchYa Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Haha det missade jag . Det var ju såååååå nära Citera
Cleburne Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Haha det missade jag . Det var ju såååååå nära Om bara brunnpinkaren hade skött sitt jobb hade det varit över för typ fyra dagar sen... Samma natt som jag fick en dolk i kistan hade jag nämligen dragit in herr RuchYa för förhör och med min batong i rektum erkände han snabbt att han var en vidrig maffiatyp. Jag har alltså vetat att han var den kvarvarande maffiasnubben hela tiden. Citera
RuchYa Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Om bara brunnpinkaren hade skött sitt jobb hade det varit över för typ fyra dagar sen... Samma natt som jag fick en dolk i kistan hade jag nämligen dragit in herr RuchYa för förhör och med min batong i rektum erkände han snabbt att han var en vidrig maffiatyp. Jag har alltså vetat att han var den kvarvarande maffiasnubben hela tiden. Haha det var därför jag drog en rövare också. Hoppades på att läkaren var otroligt dum (vilket han också var). Synd att det inte kunde gå till slutet Citera
Recommended Posts