Zarec Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Jag avskyr Party eftersom sajten är mer riggad än ett riksdagsval, men samtidigt är det nog den enda sajten där jag plockat ut mer bonuspengar än jag har betalat i rake. Den riggen skulle jag vilja ha på alla sidor... Citera
Mistwalker Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Jag vet inte. Är så himla förbannad på sidan. Jag vill skylla på rigg. Skulle inte heller förvåna mig eftersom jag gör unibets 3000$ bonus. Jag ser i PT att jag har bara rakad 1k$ medans jag har fått 2$k av dem. Hur än jag gör så förlorar jag. Set i Kungar blir utdragna av runner runner ess som blir högre kåk. Färg VS högre färg. Varje QQ, KK får minst ett ess på floppen. Mina QQ, KK hr stått 2, respektive 3 gånger av 36 och 45. Är det normalt med ständiga utdragningar på ca: 12k händer i sträck? Jag har lessnat totalt på detta iaf. Gör klart bonusen och kommer aldrig mer spela bonusar. Citera
ManOuchi Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Spelsiternas smarta huvudidé med bonusar och cashback är ju att hålla kvar spelare oavsett hur rätt det är att ta ut pengarna eller ej. För mig har denna lockelse fört mig mot fördärvet minst tre gånger under de fyra år jag har spelat. Det kan gå hur bra som helst och man känner att nu vill jag verkligen ta ut pengarna för att inte riskera hela vinsten. Men bonusen har fått mig att spela vidare in i dagar då allt går åt skogen. Kåk mot fyrtal och utdragningar mot två-outare o s v. Jag har då kanske förlorat 1200 euro i min jakt efter 200 i bonus. Huvudién måste väll ändå vara att locka till sig spelare eller har jag fel? Citera
ManOuchi Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Jag vet inte. Är så himla förbannad på sidan. Jag vill skylla på rigg. Skulle inte heller förvåna mig eftersom jag gör unibets 3000$ bonus. Jag ser i PT att jag har bara rakad 1k$ medans jag har fått 2$k av dem. Hur än jag gör så förlorar jag. Set i Kungar blir utdragna av runner runner ess som blir högre kåk. Färg VS högre färg. Varje QQ, KK får minst ett ess på floppen. Mina QQ, KK hr stått 2, respektive 3 gånger av 36 och 45. Är det normalt med ständiga utdragningar på ca: 12k händer i sträck? Jag har lessnat totalt på detta iaf. Gör klart bonusen och kommer aldrig mer spela bonusar. Det är ju skitbra att du har fått 2k tillbax när du bara rakat 1 k:mrgreen: Citera
Mistwalker Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Det är ju skitbra att du har fått 2k tillbax när du bara rakat 1 k:mrgreen: Visserligen. Men det blir inte många $$$ när man har förlorat pga av dåligt spel + utdragningar. Men bättre än ingenting iaf. Citera
Recommended Posts