Z-Trobe Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Hoppas du inte snarkar Vi får väl vem som snarkar högst . En HU i snarkning . Om jag skulle råka snarka så är det bara att slänga nått på mig! Citera
Chillarn7 Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Grattis till EPT platsen och se till att klonka där nere nu Får man inte ens ha ett eget hotellrum när man är där nere? Citera
bossbaver Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Får man inte ens ha ett eget hotellrum när man är där nere? lol stort grattis o GL HF nu Citera
forb Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Lycka till nurå Pape! Hoppas du kommer tillbaka med väskorna proppfulla. Citera
darvartagan Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Bara se till att klonka nu när du har chansen! Gör Torskblock stolta och glada! Citera
Strykis Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Kom nu ihåg att 4 2 är lika bra i Barcelona som hemma i Borlänge Lycka till mannen! Citera
AAisking Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Lycka till i Turneringen.!! Mic Citera
Nizse Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 När du spelar 35% är det som jag kör 100% men vi får väl ta oss i kragen samla ihop några Torskblock Och klonka MartinsGPn nudå. GG WP8-) Citera
Partyjack Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Fan vad tråkigt med alla klåfingriga spanjorer. Sen ställer jag mig undrande till din diagnos av turneringen, okej att du lägger uppmärksamhet på alla kändisar. Men hur i helvete kunde energipaketet från Vitargo ta 20% av din tankeverksamhet?! Förstår dock vad du menar, självförtroende live är otroligt viktigt för att kunna fokusera på att spela sitt spel. Men det kommer ju allt eftersom. Sitter dock fortfarande och funderar över energipaketet, tacksam för svar på den.. Citera
darvartagan Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Pape du klonkar snart en ny turre och då har du erfarenheten från denna Du kom ju till din stora turre ändå.. du kom väl ihåg vad jag stöp på lol Ha det så syns vi på klubben Citera
Z-Trobe Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Men hur i helvete kunde energipaketet från Vitargo ta 20% av din tankeverksamhet?! Jag hade på inrådan från en kompis på jobbet köpt på mig en massa Vitargoprylar. Energikakor och sportdryck. Kakan var ju bara att äta och den är god. För att hålla koncentrationen uppe så använde jag sportdrycken. Den ska helst shakas men jag ville inte ta med mig en shaker in i lokalen. Därför köpte jag vanligt vatten och försökte röra ner skiten med en sked . Det gick väl si så där. Tillräckligt mycket jobb för att tappa fokus från spelet men hålla sig vaken . Citera
Recommended Posts