Fido Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Riktigt skoj live, intressant att se hur det utspelare sig på nätet. Detta är ju verkligen ett spel där pokerfejs är A och O. Citera
Hakflem Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Kan bara flika in att maffian får en rejäl fördel av att faserna avslutas vid en röstmajoritet. Varför orkar jag inte förklara, det får ni räkna ut själva. Det kan såklart vara bra i ett rookiespel, men av egen erfarenhet tycker jag att det funkar bättre med fasta tidpunkter för faserna, då man får ändra sina röster hur mycket man vill fram till deadline. Citera
baller Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Ingen lynchning, är ett roligt alternativ. Citera
urmy Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Låter skoj, jag är på! Ska se till att hålla stenkoll på offtopicdelen efter anmälningstråden Citera
Juggler Postad 27 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Finemang. Jag kör igång en anmälningstråd imorgon. Citera
Juggler Postad 28 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Jag trodde jag skulle kunna köra maffia samtidigt som rapporteringen men icke. Vi pausar tills på söndag. Citera
Jennez Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Skit i det, vi kör igång direkt. Jag tror att jag har tillräckligt mycket grepp på det hela för att kunna styra upp det. Surt att man inte kan vara med själv om man är lekledare bara. Aja, jag tar den för teamet. Jag lägger upp anmälningstråd direkt och de 7 första där får vara med. Förslagsvis kör Juggler igång ett nytt game på söndag. Citera
Recommended Posts