YaaFaiman Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Hej alla pokermänniskor, long time no see. Kim heter jag, är 20 år och har precis insett hur "kul" det är att jobba... Tänkte sätta in lite pengar och försöka bygga rulle så att jag förhoppningsvis slipper jobba i framtiden Hängde en heldel här på PF för ca 1 år sedan men har inte blivit så mkt poker sista året och tänkte dega in lite $$$ och se om motivationen kan infinna sig igen! Jag orkar inte dra massa pokerbakgrund och br-krav o sånt kommer lite senare Tänkte lägga upp lite HH's så ni kan såga mig hej vilt! Blir nog NL20 och NL50 i början så får vi se hur det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Ziggy- Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 verkar vara en spännande dagbok ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Nicenice, gl mate. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts