Gå till innehåll

Lås tack!


gibbsson

Recommended Posts

  • Svars 819
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis man :-) Vad ingick i paketet?

 

Inköp till main ($10000) och $1000 fickpengar. Sen bjuder dom officiellt på hotell så länge man är kvar i turneringen(iaf förra året). Men jag fick hotell för hela vistelsen sist 8-).

 

Grattis! :P

Nu är det dags att ta fram din tur som har varit utebliven så sjukt länge.

 

Om du skulle behöva uppskatta, hur många tror du att det blir i årets Main Event?

Har du tänkt spela något sideevent också?

 

Tackar! Ska fortsätta min downswing ett tag till så jag sparar all tur :). Ingen aning om hur många det blir men tror att stars kommer skicka fler i år tack vara alla steps sateliter.

 

Hoppas att det blir fler events. Beror lite på vilka av mina kompisar som kvalar in och om dom är sugna på att åka lite tidigare.

 

Fan va gött :) Klonka där nurå, så "bäst i världen" blir officiellt oxå ;)

 

/SK

 

;) Måste jobba in "bäst i Sverige" först :(.

 

 

Stort grattis!

 

Vill också tacka för en mycket intressant dagbok! Läst igenom rubbet idag och det var rolig läsning. Fortsätt med den nu bara.

 

Kul att den uppskattas :)

 

 

Tack för alla gratulationer! :h::-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baaaaah:cry:

 

Från Party Pokers hemsida:

 

You may enter the Tournaments as many times as you wish however you may only win a maximum of one (1) WSOP Prize Package and you will not be refunded in full or in part for any additional WSOP Prize Package that you win.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baaaaah:cry:

 

Från Party Pokers hemsida:

 

You may enter the Tournaments as many times as you wish however you may only win a maximum of one (1) WSOP Prize Package and you will not be refunded in full or in part for any additional WSOP Prize Package that you win.

 

Fan va shysst av dom att du iaf får spela turneringen för skojsskull!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...