gibbsson Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 får man undra vad pokerrullen ligger på? Nej;) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Fick den här länken på msn idag:lol:. Ni kanske har sett den men man kan inte se den för många gånger! Tilly till cardrunners? http://www.youtube.com/watch?v=tN6wAHTWeEA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Spelar du nånting nu? Sugen på raila lite Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Fick den här länken på msn idag:lol:. Ni kanske har sett den men man kan inte se den för många gånger! Tilly till cardrunners? http://www.youtube.com/watch?v=tN6wAHTWeEA Phils I min är ju bara to much Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 du har pm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Spelar du nånting nu? Sugen på raila lite Bara bodog 10k gtd och 20k gtd party just nu du har pm Sjukt att jag precis klickade på skicka när ja såg "du har pm" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 hejja hejja dealt to eisenhower1 [Kc Kh] mkruel: folds DrCaligula: raises 150 to 200 JazzyJon: folds danskemann: folds Kung: folds eisenhower1: calls 200 gothicsrugby: folds madchad13: folds DaEmbezzler: folds *** FLOP *** [6d 9c 5h] DrCaligula: bets 400 eisenhower1: raises 650 to 1050 DrCaligula: raises 3225 to 4275 and is all-in eisenhower1: calls 2215 and is all-in *** TURN *** [6d 9c 5h] [Ts] *** RIVER *** [6d 9c 5h Ts] [8d] Ut bodog också.. klonkar in 2outarn på rivern tror jag men jag drog visst dött:( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Ses vi på finalbordet i 20k då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Ses vi på finalbordet i 20k då Tveksamt, men kanske att vi ses med 11 kvar:lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 FAN JAG ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVUVET!!!! Glömde anmäla mig till 1k turren! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 nh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 nh ty, 86off utg gången innan;) timing Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 tjuv jobba nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Gillar verkligen ditt spel med att sno hela jävla tiden, kul att se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Gillar verkligen ditt spel med att sno hela jävla tiden, kul att se. Gäller att våga runt bubblan. Detta var extremt iof. 7-8 händer på raken är inte normalt:-P, men det var så löjligt tajt bord Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Vilken tur du har jobba jobba Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Vilken tur du har jobba jobba tur?.. Men party gör detta bara för att jävlas med mig! Kommer åka 11-13 EDIT: Ute 44vsAQ. Q? på river kul.. GL wheelinho Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 wp ul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Sjukt om detta stämmer.. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=12334017&page=0&fpart=1&vc=1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Sjukt om detta stämmer.. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=12334017&page=0&fpart=1&vc=1 Förstår inte riktigt vad problemet är med att spela från samma ip om man som sagt inte chipdumpar? Vad jag vet så hade t.ex iremmats ofta "turneringssöndag" med sina hästar och alla satt alltså och spelade från samma ip. Enligt honom var det bara att skicka ett mail till stars och berätta att det ofta kunde vara flera spelare med samma ip med tanke på att han reser mycket och spelare live osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Förstår inte riktigt vad problemet är med att spela från samma ip om man som sagt inte chipdumpar? Vad jag vet så hade t.ex iremmats ofta "turneringssöndag" med sina hästar och alla satt alltså och spelade från samma ip. Enligt honom var det bara att skicka ett mail till stars och berätta att det ofta kunde vara flera spelare med samma ip med tanke på att han reser mycket och spelare live osv. Jo, det ser jag inte heller som nått problem och har själv "turneringssöndag" ibland med polare. Men nu var det väl lite mer misstänkt än så? Enligt tråden var det väl flera nya konton som plötsligt började sin pokerkarriär med att lira $2600 turrar? Visst kan man stejka folk och jag har verkligen ingen aning om hur det var i detta fallet utan bara läst tråden. Men om plötsligt typ mamma, pappa, syrran, mormor och hunden börjar spela poker när det vankas ME på WCOOP känns det konstigt. Men allt detta är ju bara rykten än så länge, ska väl inte köpa allt som skrivs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag tycker det är väldigt misstänksamt att thev0id kommer från ingenstans och vinner den största turnering pokerstars någonsin haft när denne aldrig spelat en enda turnering på pokerstars innan.. men Mark Telscher hade ju tydligen åkt ut på ca 2000e plats så... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Spelar ju ingen roll att Mark åkte på plats 2000, han kan ju ha spelat från 5 olika konton helt själv vilket inte är helt ok. Det handlar ju inte om att han har chipdumpat eller ej utan att han spelat från flera nystartade konton själv. Så uppfattar jag det iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 De verkar ju sjukt dumt att göra en sån grej om man inte har en sjukt bra förklaring om frågan skulle komma upp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Skönt att man har koll på dagar/månad osv. Betalning av räkningar ska visst göras i slutet av månaden:roll:, nu är det gjort iaf. Sammanfattning sept: Tänkte ju klonka ett WCOOP armband men det sket ju sig. Blev ändå en bra månad men eftersom jag inte bokför så vet jag inte hur det gick, men det blev gröna siffror! Skulle börja bokföra +- varje dag förra månaden, missade det och givetvis har jag inte gjort det nu heller. Men nästa månad.. Klättrade idag upp på 90e plats på p5s ranking8-). Målet nästa vecka blir då 89e plats eller bättre och hålla tele och skuja bakom mig. Tele går som en ångvält nu så det lär inte ta lång tid innan han är förbi:-(. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts