Gå till innehåll

Lås tack!


gibbsson

Recommended Posts

  • Svars 819
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hejja hejja

 

dealt to eisenhower1 [Kc Kh]

mkruel: folds

DrCaligula: raises 150 to 200

JazzyJon: folds

danskemann: folds

Kung: folds

eisenhower1: calls 200

gothicsrugby: folds

madchad13: folds

DaEmbezzler: folds

*** FLOP *** [6d 9c 5h]

DrCaligula: bets 400

eisenhower1: raises 650 to 1050

DrCaligula: raises 3225 to 4275 and is all-in

eisenhower1: calls 2215 and is all-in

*** TURN *** [6d 9c 5h] [Ts]

*** RIVER *** [6d 9c 5h Ts] [8d]

 

Ut bodog också.. klonkar in 2outarn på rivern tror jag men jag drog visst dött:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Förstår inte riktigt vad problemet är med att spela från samma ip om man som sagt inte chipdumpar? Vad jag vet så hade t.ex iremmats ofta "turneringssöndag" med sina hästar och alla satt alltså och spelade från samma ip. Enligt honom var det bara att skicka ett mail till stars och berätta att det ofta kunde vara flera spelare med samma ip med tanke på att han reser mycket och spelare live osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte riktigt vad problemet är med att spela från samma ip om man som sagt inte chipdumpar? Vad jag vet så hade t.ex iremmats ofta "turneringssöndag" med sina hästar och alla satt alltså och spelade från samma ip. Enligt honom var det bara att skicka ett mail till stars och berätta att det ofta kunde vara flera spelare med samma ip med tanke på att han reser mycket och spelare live osv.

 

Jo, det ser jag inte heller som nått problem och har själv "turneringssöndag" ibland med polare.

Men nu var det väl lite mer misstänkt än så?

Enligt tråden var det väl flera nya konton som plötsligt började sin pokerkarriär med att lira $2600 turrar? Visst kan man stejka folk och jag har verkligen ingen aning om hur det var i detta fallet utan bara läst tråden.

Men om plötsligt typ mamma, pappa, syrran, mormor och hunden börjar spela poker när det vankas ME på WCOOP känns det konstigt.

Men allt detta är ju bara rykten än så länge, ska väl inte köpa allt som skrivs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är väldigt misstänksamt att thev0id kommer från ingenstans och vinner den största turnering pokerstars någonsin haft när denne aldrig spelat en enda turnering på pokerstars innan.. men Mark Telscher hade ju tydligen åkt ut på ca 2000e plats så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar ju ingen roll att Mark åkte på plats 2000, han kan ju ha spelat från 5 olika konton helt själv vilket inte är helt ok. Det handlar ju inte om att han har chipdumpat eller ej utan att han spelat från flera nystartade konton själv.

 

Så uppfattar jag det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att man har koll på dagar/månad osv. Betalning av räkningar ska visst göras i slutet av månaden:roll:, nu är det gjort iaf.

 

Sammanfattning sept: Tänkte ju klonka ett WCOOP armband men det sket ju sig. Blev ändå en bra månad men eftersom jag inte bokför så vet jag inte hur det gick, men det blev gröna siffror!

 

Skulle börja bokföra +- varje dag förra månaden, missade det och givetvis har jag inte gjort det nu heller. Men nästa månad..:lol:

 

Klättrade idag upp på 90e plats på p5s ranking8-). Målet nästa vecka blir då 89e plats eller bättre och hålla tele och skuja bakom mig. Tele går som en ångvält nu så det lär inte ta lång tid innan han är förbi:-(.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...