widde_f Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Nån som vet om det går "att dra" statsen i layout manager så att de passar till microgamnings miniview och hur gör man i så fall..? Får bara vissa stats att flytta på sig.. Borde väl gå att fixa, eller..? Nån moderator får gärna flytta frågan till rätt ställe om den ligger fel.. Citera
Black_Jim Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Nån som vet om det går "att dra" statsen i layout manager så att de passar till microgamnings miniview och hur gör man i så fall..? Får bara vissa stats att flytta på sig.. Borde väl gå att fixa, eller..? Nån moderator får gärna flytta frågan till rätt ställe om den ligger fel.. Det funkar inte till Primas miniview har jag för mej, inte när jag spelade där iaf... Citera
D.H. Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Nån som vet om det går "att dra" statsen i layout manager så att de passar till microgamnings miniview och hur gör man i så fall..? Får bara vissa stats att flytta på sig.. Borde väl gå att fixa, eller..? Det ska inte vara några problem att flytta dem så att de passar i miniview, jag har det så. Det är ju lite krångligt eftersom man inte har rätt bild att utgå ifrån men det går. I layout manager ska de ligga uppe i vänstra hörnet av den stora bilden... du får helt enkelt testa dig fram lite. Verkar konstigt att du bara får vissa stats att flytta på sig. Citera
Chillarn7 Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Fel tråd att ställa frågan i men eftersom Black_jim sa att PA HUD inte funkar till primas miniwiev, funkar då GT+ där? Har inte testat några av dem där men undrar vilken jag ska köra om jag kan köra någon alls. Citera
Recommended Posts