Gå till innehåll

Hur jag ska tjäna 1 miljon på att spela midstakes inom ett år!


MoneyLovestory

Recommended Posts

Rullen ligger runt $20k.

 

Hade tänkt höra sedan tidigare hur man fixar PT till Prima ?

 

Inte särskilt svårt. Du får köpa PT från deras hemsida, http://www.pokertracker.com om inte har gjort det än. Kostar ungefär $50. Sen är det bara importera dina HH's. Vill du ha stats på borden får du köpa PA HUD också fast jag har för mig att GT+ funkar på prima. GT+ är en liknande programvara fast den är gratis, inte riktigt lika bra som PA HUD men den funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska testa Holdem-manager, lät ju tokbra ! :)

 

har haft problem tidigare med att kunna importera händer från prima utan att hela PT kraschar och jag måste starta om.

 

Kan bli så när man importerar händer, spec om du importerar många händer. Hela PT fryser liksom och man kan inte använda det då men man får ge det den tid det tar för efter ett tag har den importerat alla händer och då funkar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onsdag den 22 Augusti

 

Ingenting speciellt hände idag förutom poker. Spelade nästan hela dagen och lyckades spela runt 6000 rakade händer = 12 timmars poker på 10 bord!

 

Hela dagen var en lång grind och jag är tokslut.. (har inte varit utanför min bostad :D)

 

Dagens resultat: +$2012

 

Fan om jag fortsätter såhär är inte miljonen långt borta :P

 

Enligt Forex: 1,00 SEK ger dig

0,14 USD

 

$140,000 - $3746 = $136,254 kvar innan miljonen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torsdag den 23 och Fredag den 24

 

Suttit inomhus och tokgrindat i två dagar förutom på Onsdagskvällen då jag såg Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer med några polare.

Förväntade mig inte så mycket och jag fick ungefär vad jag trodde. Lite för barnslig film för att uppskattas av mig men den är ju trots allt inriktad till personer under 21 år :D

 

505446~Fantastic-Four-Rise-of-the-Silver-Surfer-Posters.jpg

 

Grinden

 

Har spelat 9-12 timmar/dag både Onsdag och Torsdag.

 

Gått riktigt bra: +$6432

 

Inga intressanta händer i mitt tycke.. Har vunnit mina 50/50s och mina 70/30s har hållt nästan allihopa. Inte svårt att plussa då man har flytet och råkar ut för standard situationer hela tiden t.ex. AA vs KK och set mot set. Alltid på rätt sida verkar det som :D

 

Ska försöka fixa stats och grafer så fort som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...