nizze Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Dealer: nizze_ni finished the tournament in 901st place Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Bustade ur FTOPS ME nu efter en överspelad TT. Hade en averagestack och ville skrämma bort dom på en låg bräda men fick syn av flushdraget som satt redan på turn:/ Inte miljonär ikväll heller med andra ord. Nån kvar från pf i main förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 11 kvar i Primas 200k GTD, ligger på plats 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 http://www.pokerhand.org/?1389062 Roligt sätt att busta FTOPS Main på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 bust ur allt utom Million, ligger just nu 66/447 med 230k stack med avg på 145k. Nickar ImUnforgiven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fors999 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Spelar lite rebuy turrar medans man railar me på ftp. E inte sonelin nån här på pf han ligger iaf bra till med ungefär 40k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Spelar lite rebuy turrar medans man railar me på ftp. E inte sonelin nån här på pf han ligger iaf bra till med ungefär 40k De e mrdawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fors999 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 ok fan va kul spelar du med elle punkrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Åkte på en en-outare tidigt men går bra nu i FTOPS Main, har ca 55k. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Åkte på en en-outare tidigt men går bra nu i FTOPS Main, har ca 55k. =) Nick? Vad är en rimlig sluttid för ME? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Mods: Ta bort. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Nick?Vad är en rimlig sluttid för ME? Slyna18 Ligger just nu 3:a med 114k efter att ha tagit ut Huck Seed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 jaha, bust nu i million... 129e plats blev det. Sprang in i AA med min AQ med endast 5.5M så det var inget jag kunde göra. GG... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Torska 107k pott med träffat 2par flopp mot str8 flsuh turn, 55k kvar i FT ME busta million som 102 efter allin 55 får syn aq a river för en million pott med avg på 600!!!!! kom 4a i big deal på ongame efter att ha varit chipleader 2ggr med 4 spelare kvar!! torska 2st aq o en coin, ongames finalbordsrigg fortsätter, 2 senaste ggr ute med AA båda ggrna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 håller på att somna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Var tvungen att se lite hur folk spelar. Matte- höja skräp och lägga nötter? Höjningen på 4.5BB med 49 från tidig position var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 snyggt där ebisumaru! Du spelar bra. Busto fick det välförtjänt, vilken brutal tur han har... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 också kvar i FT ME, strax under avg med 87k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Var tvungen att se lite hur folk spelar. Matte- höja skräp och lägga nötter? Höjningen på 4.5BB med 49 från tidig position var snygg Menar du mig? När jag fick in såsen på floppen 532 eller vad det var? Jag åkte ut nånstans runt 250 tror jag, klantade mig rejält. Lyckades missa att andra-chipisen vid borden höjt innan mig då jag skulle ställa över SB och BB från knappen, han steksynar med JJ mot min Q7 och jag torskar en pott på över 3 ggr avg. om jag kommer ihåg rätt. Är helt klart nöjd annars, fick en jävla massa skit av motspelare som inte förstod varför jag synade med skit då jag fick 3-1 och 4-1 i odds. Allt som allt blev resultatet nice, lite synd att jag klantade mig och dessutom blev 1-outad i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 423k nu kör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 423k nu kör vi GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 klonk! spelar illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sync Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 GASA MORBO OCH EBISUMARU!! Kanon före-jobbet-rail! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Menar du mig? När jag fick in såsen på floppen 532 eller vad det var? Nej, jag menar höjningen med 49o från tidig position med 4.5BB. Den var snygg. Snygg utdragning där ebi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Snygg utdragning där ebi ja den var smått poetisk. frukost nu cornflakes, väldigt trött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts