jaha81 Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Jag fick QQ i tidig pos och raisade 4bb först in. En kille i medelpos synade. Jag hade inget read på honom. Floppen kommer J52 rainbow. Jag betar ut runt 75% pot och han synar. Turn K, jag checkar (säkert fel av mig) och han instabetar pot. Vad göra? Citera
Ängeln17 Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Det är lättare att få bra svar om du kopierar in HH på handen. Här är ju frågan vad du respektive Fi har för stackdjup? Men med den infon du ger här skulle jag syna ner Fi till river. Citera
jaha81 Postad 18 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Det är lättare att få bra svar om du kopierar in HH på handen. Här är ju frågan vad du respektive Fi har för stackdjup? Men med den infon du ger här skulle jag syna ner Fi till river. Sorry har inte tillgång till HHs i denna handen men jag kommer ihåg att fi betade ut ca halva stacken på turn och att jag täckte honom. Jag glömde även säga att detta var fullring och inte sh. Citera
Jerico Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Fullring.... fold om fi inte verkar suspekt. Citera
Park Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Fullring.... fold om fi inte verkar suspekt. Vilka händer sätter du fi på då? Personligen skulle jag ha spelat exakt som fi gör på turn med exempelvis aj. Dock inte med en träffad kung (och knappast heller med ett set). Hursomhelst en enkel syn i min värld. Sedan får du utvärdera river beroende på hur mycket fi betar Citera
Twig Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Beta turn, ca 3/4 pot. Om han nu raisar så får du folda. Jag synar nog hans bet på turn här och kikar vad han gör på river. Citera
Recommended Posts