-LuckyFred- Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 Hört motståndet är relativt bra på Fullt Tilt Poker på de högre nivåerna. Hur är det på NL50->NL100? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 Extremt Weak-tight upplever jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toompa84 Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 Jag tycker inte spelarna på FTP lowlimit är så dåliga ändå. I mitt tycke betydligt mer lättspelat på Prima och Ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 De flesta är sjukt dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 EXTREMT tight imo. Går ju att göra pengar på det, men blir ju tråkigt som fan, då man knappt får någon action alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts