Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Tja, jag såg shooter igår och tyckte den va ruskigt bra så har ni några bra tips på liknande filmer ? ex Lucky numer sleven , The departed alltså jag letar efter filmer med lite handling i , inte dom vanliga där dom jagar och jagar en snubbe utan en film med ett par vändpunkter och grejer som förändrade allting. Ehm jag är kass på att förklara med lite ovanlig handling. Skriv era tips nu Citera
Appel Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 flyttar ämnet från poker of topic till övrigt off topic. Citera
_ekan_ Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 De misstänkta, fast den har du väl sett. Citera
sturedenstore Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Boondock Saints Pulp Fiction Saw 1, 2 Scarface Gudfadern Blood Diamond Alla mycket bra filmer, du har säkert sett de flesta men men Citera
sulla Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Crash Maffiabröder Scarface I skuggan av bronx Donnie Brasco Zodiac Blow Fear and loathing in las vegas Citera
brainslicer Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Tjaa, handling och karraktärer gör väl TVserier sig bättre och vissa trilogier då... jag tycker iaf inte att 90 minuters filmer räcker långt för att intressera mig med nån vettig story. Pang pang, action o spektakulära effekter...de e väl de filmer är bra på, inte att ha nån bra story. Annars är de väl bara att börja beta av toplistan http://www.imdb.com/chart/top Citera
Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Tjaa, handling och karraktärer gör väl TVserier sig bättre och vissa trilogier då... jag tycker iaf inte att 90 minuters filmer räcker långt för att intressera mig med nån vettig story. Pang pang, action o spektakulära effekter...de e väl de filmer är bra på, inte att ha nån bra story. håller med dig , men shooter var inte som alla andra action filmer, visserligen mkt specialeffekter men handlingen var grymt bra och var väldigt bra "vändpunkter" i filmen , tack för tipsen , Blood diamond var ruskigt bra fortsätt rekommendera Citera
TotalFarsa Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Memento. förmodligen en film i din smak om du inte redan sett den. Orka länka till imdb Citera
Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Apocalypto , tycker jag personligen var helt värdelös, fråga mig inte varför och memento fattade jag intenting av men tack för tipsen fortsätt rekommendera Citera
derric Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Om du sett The Departed måste du ju nästan kika upp originalet också, Infernal affairs. Citera
Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 inside man var också riktigt bra film, riktigt ovanlig handling . har aldrig sett några bankrånar filmer / gisslantagande med den smartheten fortsätt rekommendera Citera
Memory Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 The bourene Identity (men den har väl alla sett) Confidence Citera
slaskpoker Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Nåra filmer ja tycker e bra. Hamilton Exit Wounds Cradel 2 grave (tvåan av exitwounds?) The Italian Job 13th destrict Extreme ops The covenant Inside Man (gryyym) Citera
-PK- Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Pulp Fiction Reservoir dogs Maffiabröder Natural born killers Seven Snatch Lock, Stock and two smoking barells Gudfadern De misstänkta Scarface Memento Många redan nämnda men där har du ett gäng riktigt bra filmer. Citera
_ekan_ Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Man on fire med Denzel Washinton är GRYMT bra. Citera
Bafucin Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Man on fire med Denzel Washinton är GRYMT bra. LOL En av dom sämsta filmer jag någonsin sett. "Im gonna kill em all" värre hollywood skit får man leta länge efter Citera
Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 vadå sämsta hollywood skiten , var ju riktigt bra film har inte den fått typ 4 oskars eller nått ? då kan den ju inte vara värdelös har sett att många rekommenderar pulp fiction och scarface blir att se dom fler tips ? Citera
hackson Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Donnie Darko Jacobs Inferno/Ladder (i EU) Ed Wood The Big Lebowski m.m Citera
Bluwajt Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 http://pokerforum.nu/forum/off-topic/37523-ge-mig-filmtips.html http://pokerforum.nu/forum/off-topic/29109-favoritfilmer.html Citera
cG_ Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 LOLEn av dom sämsta filmer jag någonsin sett. "Im gonna kill em all" värre hollywood skit får man leta länge efter måste tyvärr instämma Citera
Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 hehe tur att vi har olika smak då fler tips ? Citera
eurythmech Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Den här tråden får gud att vilja gråta. Dessutom så finns det redan en sån här tråd, så klart. Hur kan det inte vara uppenbart att ett flerårigt forum med fler invånare än Sandviken redan har diskuterat filmtips? Citera
EL_FishkO Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 http://www.imdb.com/title/tt0482571/ tyckte jag var fett bra Citera
Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Den här tråden får gud att vilja gråta.Dessutom så finns det redan en sån här tråd, så klart. Hur kan det inte vara uppenbart att ett flerårigt forum med fler invånare än Sandviken redan har diskuterat filmtips? Alltså hur har du orka att gnälla på allt och alla , gör det dig nått om det kmr upp en ny tråd ? . Det kmr ju nya filmer hela tiden så kan ju vara bra att göra nya trådar ibland fortsätt med tipsen Citera
Recommended Posts