Gå till innehåll

JJ mot min raise på flop

sentenced

Recommended Posts

• Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

bukapan sitter på A6 och tycker att topparet känns riktigt hett, han kan även ha 77-88-99 men även fiskarna har väl lärt att raisa pre med hög pocket? eller nej det har dom inte. Jag skulle i alla fall kontrahöjt, skulle han höjt igen hade jag nog foldat ev syn, utvärdera next. Kanske har han set? Annars är det väl bara att syna ner, du kan bli possitivt överraskad fast lyssna inte på mig. Jag lär bli totald dissad men som ni ser så talar min avatar för mig. Annars funkar det att gå allin också, du har ju 2 outs ffs!

Trevlig kväll!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bukapan sitter på A6 och tycker att topparet känns riktigt hett, han kan även ha 77-88-99 men även fiskarna har väl lärt att raisa pre med hög pocket? eller nej det har dom inte. Jag skulle i alla fall kontrahöjt, skulle han höjt igen hade jag nog foldat ev syn, utvärdera next. Kanske har han set? Annars är det väl bara att syna ner, du kan bli possitivt överraskad fast lyssna inte på mig. Jag lär bli totald dissad men som ni ser så talar min avatar för mig. Annars funkar det att gå allin också, du har ju 2 outs ffs!

Trevlig kväll!!!

haha i feel you in! Är förbannat trött nu men det du skriver ser just nu mycket vettigt ut.

Och som sagt, dom 2 outsen är alltid fina. Men det känns som FI ligger längre bakom oss än att vi ska behöva jaga dom.

Länk till kommentar

Yo!

Kan förvisso hålla med i din kritik mot nimz haha men ärligt, det du bidrar med i den här handanalysen är noll.

Vad har vi för planer när vi synar hans höjning på flopp?

Måste man bryta ner varje hand i atomer för att man svarar på det OP ville ha svar på? Han frågade hur han skulle hantera flopomslaget, jag svarade och är han osäker på senare gator får han väl skriva det. Du ska se att han kommer få svar på det också av någon vänlig själ, Nimzovich kanske?

Annars måste jag bara säga att Eurys

Förbannade mulåsna.

var riktigt roligt:lol:

Länk till kommentar

Måste man bryta ner varje hand i atomer för att man svarar på det OP ville ha svar på? Han frågade hur han skulle hantera flopomslaget, jag svarade och är han osäker på senare gator får han väl skriva det. Du ska se att han kommer få svar på det också av någon vänlig själ, Nimzovich kanske?

Annars måste jag bara säga att Eurys

var riktigt roligt:lol:

Stava namnet rätt i stället, beror helt på hur man ser det i helheten...Jag fritids spelar poker och min rulle ligger mellan 7-10$k ca på dom 2 siter jag spelar på. ni har erat spel jag har mitt...aldrig sagt att han SKA göra som jag skriver utan precis som jag sa så spelar jag.Sen får han ju avgöra vad han själv tycker.

Ta tex en som CarlDenStore mycket fina stats, jag har spelat mot han flera ggr och krossat han varje gång, efter hans riktiga SKITSPEL la jag till i notes att han är en ......... men så läste jag hans diary lite och hans spelstil skiljer sig ganska mycket och ligger då inte alls inom era poker böckers ramar.

Förstår hans teorier men vill inte utsätta mej för dom swings han bör få till och från.

och du (Nimzowich) :mad:

Länk till kommentar