TheRotter Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Hej Jag heter Alessandro och har spelat poker i snart 2 år. Jag började spela live med lite kompisar som lärde mig och sedan blev det lite frirullar på nätet. Där man kom i pengarna i några och sedan försiktigt försökte grinda upp de. Har aldrig satt in en krona på någon site utan har haft tålamod att gneta tills man iaf vunnit lite pengar på någon frirulle. Just nu spelar jag inte frirullar längre utan har vunnit upp endel pengar och tagit ut och sparat lite som jag sedan grindat upp igen. Jag är inte 17 år men så länge jag inte satt in några pengar så känns det ändå okej att testa lyckan på nätet. Nu i sommar har jag inte haft något sommarjobb utan de lilla jag tjänat har jag tjänat in på pokern. har tagit ut 510€ i sommar och vunnit 1100kr live. Inga stora pengar men det blir endel för mig iaf. Nu när jag tagit ut så har jag 125€ i rullen som jag tänkte grinda upp på sngs och mtts. Jag kommer spela 5€ och 10€ sng mestadels shorthanded. Jag spelar på en site som heter Pokerium och som tillhör b2b nätverket (om de fortfarande heter så) Ska Lägga upp en del HHs och vill ha jättemycket tips om hur man spelar sngs på bästa sätt. Citera
Recommended Posts