Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

vilket datum får andra länder lön? eftersom alla vet att de är otroligt mycke mer ev+ att spela precis när fisken fått lön undrar jag nu när detta sker i andra länder,

lirar bara på svenka spel nu och gjort sen starten men funderar på skaffa en till site

Postad
dom personer som får lön varje månad borde ju generellt inte va nåt att oroa sig för alls.. bara überrika och tex pokerproffs som inte får lön en viss dag ;-)

Oroa sig för? Tanken är väl att kvaliten på spelet sjunker tätt efter dessa dagar med en massa +ev som följd?

Postad

som sagt så har ju många länder lön veckovis och varannan vecka så det finns nog inte så tydliga toppar med fisk att jaga på internationella siter.

Förutom SvS så har ju microgaming, B2B och Ladbrokes en hel del svenskar som säkert slaskar bort en del runt den 25:e och 27:e.

Jag har kollat på pokersitescout.com tidigare för att se om det blir några toppar tex natten mot den 25:e på svensktäta sidor men det ser inte ut att vara så värst stor skillnad.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Postad

Här nere i Tyskland får man normalt sett lönen i början av månaden, typ den 3:e eller så. Det kan ju alltså vara ett tips att jaga tyskar när man är klar med norrmännen och svenskarna, ifall jag förstått hur du tänker.

Postad

Tyskland oftast i början på månaden om det inte är juni och december

då de flesta får ytterligare en månadslön som semesterersättning.

Frankrike i slutet på månaden ungefär som vi.