morsan Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 vilket datum får andra länder lön? eftersom alla vet att de är otroligt mycke mer ev+ att spela precis när fisken fått lön undrar jag nu när detta sker i andra länder, lirar bara på svenka spel nu och gjort sen starten men funderar på skaffa en till site Citera
Mauau Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Det beror på vilken arbetsgivare landet har. Om det är Sverige som betalar lönen är det nog den tjugofemte, om det är Gud blir det nog först efter det att landet har dött. Citera
MrKeen Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 mer intressant att veta när pensioner, socialbidrag etc betalas ut om man bara är ute efter +ev ... Citera
Rebonius Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 På Åland (Finland) tror jag att folk brukar få sin lön typ den sista dagen av månaden eller den första dagen av nästa månad. Citera
raptorjr Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Kan även vara den 27e i Sverige. Säkert många andra datum också. Men 25e är väl vanligast. Därför jag stör mig på att få lön den 27e. Citera
-LuckyFred- Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Olika, många länder får 2gg per månad. Citera
Carl_X Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Och vissa länder har veckolön. Citera
Morgyleus Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 På Åland (Finland) tror jag att folk brukar få sin lön typ den sista dagen av månaden eller den första dagen av nästa månad. Dom som jobbar på landskapet får lön 15:e. Citera
bossbaver Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 dom personer som får lön varje månad borde ju generellt inte va nåt att oroa sig för alls.. bara überrika och tex pokerproffs som inte får lön en viss dag Citera
pokerpewe Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 dom personer som får lön varje månad borde ju generellt inte va nåt att oroa sig för alls.. bara überrika och tex pokerproffs som inte får lön en viss dag Oroa sig för? Tanken är väl att kvaliten på spelet sjunker tätt efter dessa dagar med en massa +ev som följd? Citera
gamblob Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 som sagt så har ju många länder lön veckovis och varannan vecka så det finns nog inte så tydliga toppar med fisk att jaga på internationella siter. Förutom SvS så har ju microgaming, B2B och Ladbrokes en hel del svenskar som säkert slaskar bort en del runt den 25:e och 27:e. Jag har kollat på pokersitescout.com tidigare för att se om det blir några toppar tex natten mot den 25:e på svensktäta sidor men det ser inte ut att vara så värst stor skillnad. Citera
jeppes Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 i norge blir trygda delt ut den 20. i hver måned, så der kan det kanskje være noe å hente for de som er klare for lette penger Citera
Martin333 Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Här nere i Tyskland får man normalt sett lönen i början av månaden, typ den 3:e eller så. Det kan ju alltså vara ett tips att jaga tyskar när man är klar med norrmännen och svenskarna, ifall jag förstått hur du tänker. Citera
mpee Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Lön var 14e dag e bästa Så du går på a-kassa? Citera
jorp Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Tyskland oftast i början på månaden om det inte är juni och december då de flesta får ytterligare en månadslön som semesterersättning. Frankrike i slutet på månaden ungefär som vi. Citera
Recommended Posts