Gå till innehåll

mitt konto stängt


RIK_123

Recommended Posts

Har varit en kund hos en sajt i 7 år, stängt härom dagen för misstänkt chip dumping, spelade 1 pund 2 cash games, Någon förlorade "almost all their initial deposit" till mig.

Hur ofta har man inte förlorat sin "deposit".

Ialla fall begärde dem id jag faxade direkt men de måste vänta för det andra konto att skicka id , det har gått 6 dagar nu och de har inte gjort det och de vägrar öppna mitt konto nu.

Var kan jag vända mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och du har ingen aning om vem "någon" är?

 

Skriv, ring och/eller maila supporten, på sex dagar borde dom ha kunnat hitta ett mönster i ditt/"någons" spelande och id och tagit ett beslut.

Är ett slutgiltigt beslut taget, be att få underlaget för deras beslut.

 

Sajten har ingen representant här på forumet som du kan vända dig till?

 

Vill du får fler konkreta tips så får du nog nämna vilken sajt det rör sig om så fler med liknande erfarenheter just från den sajten kan tipsa om hur dom löst problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter väldigt sjukt, spelat i 7 år på sidan o kommit i kontakt 1gg med någon som "chipdumpar" för de förlorat sin lilla bankrulle.

 

Känns som det finns bättre sidor o lira på.

Det sjukaste är ju faktiskt att sidan på fullt allvar ber den som torskade pengarna att skicka in ID...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sjukaste är ju faktiskt att sidan på fullt allvar ber den som torskade pengarna att skicka in ID...

 

Det lättaste sättet för att kontrollera att det inte rör sig om en spelare som registrerat flera konton och sedan flyttar pengarna till sitt "huvudkonto", vilket är vanligt förekommande där sajter erbjuder cash vid registrering av konton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lättaste sättet för att kontrollera att det inte rör sig om en spelare som registrerat flera konton och sedan flyttar pengarna till sitt "huvudkonto", vilket är vanligt förekommande där sajter erbjuder cash vid registrering av konton.

Visst, men anta att du sätter in £200 på en pokersida bara för att sedan under första timmen du lirar förlora allting. Skulle du då vara särskillt pigg på att sätta igång att scanna in papper som bevisar att det verkligen var du som spelade? Vad får du ut av det förutom massa bök med kopiator och mailande?

 

Och vad händer om personen inte skulle skicka in ID? Slår de då fast att det var ett stulet VISA som användes och ger tillbaka pengarna som denna har förlorat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sajten är William Hill, beloppet rör sig om 70 pund eller nåt liknande som jag vann, de säger Hills alltså att det andra kontot kommer från samma land som mig och de har inte skickat id så jag måste vara skyldig, jag har skickat id och emailat dem 7 ggr och ringt till deras kundtjänst var dag och nej jag känner inte dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sajten är William Hill, beloppet rör sig om 70 pund eller nåt liknande som jag vann, de säger Hills alltså att det andra kontot kommer från samma land som mig och de har inte skickat id så jag måste vara skyldig, jag har skickat id och emailat dem 7 ggr och ringt till deras kundtjänst var dag och nej jag känner inte dom.

 

"Samma land" räcker inte som argument, samma gata eller postadress på en mindre ort, eller samma ip-adress är ok att undersöka, märkligt beteende om inget annat argument har framförts.

 

Vad svarar kundtjänsten när du ringer för 7:e gången och frågar vad som händer? Be att få tala med en ansvarig, "random" kundtjänst räcker bevisligen inte i detta ärende.

Har själv inte konto hos WH så jag kan inte kommentera bättre tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Samma land" räcker inte som argument, samma gata eller postadress på en mindre ort, eller samma ip-adress är ok att undersöka, märkligt beteende om inget annat argument har framförts.

 

Vad svarar kundtjänsten när du ringer för 7:e gången och frågar vad som händer? Be att få tala med en ansvarig, "random" kundtjänst räcker bevisligen inte i detta ärende.

Har själv inte konto hos WH så jag kan inte kommentera bättre tyvärr.

De säger bara att jag inte kan få mitt konto öppnat igen "and thats the final decision goodbye":shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chip-dumpning på 70pund för en regular som kanske rakat åtskilliga 1000$ håller inte heller som argument. Minst sagt märkligt beteende från en respekterad pokersite.

 

Att kontot är 7 år gammalt betyder nödvändigtvis inte att han har använt kontot speciellt flitigt. Det finns nog en anledning till att det har uppstått misstankar.

 

De säger bara att jag inte kan få mitt konto öppnat igen "and thats the final decision goodbye":shock:

 

Hmm.

Låter väldigt märkligt detta. William Hill ingår i Cryptologic. Det bör vara de som sköter detta ärende. De lär ju knappast försöka blåsa dig medvetet.

Iallafall så kan du kontakta Mike på PokerRoomReview. Han kanske kan hjälpa dig.

 

http://www.pokerroomreview.com/online-poker-room-help.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att kontot är 7 år gammalt betyder nödvändigtvis inte att han har använt kontot speciellt flitigt. Det finns nog en anledning till att det har uppstått misstankar.

 

 

 

Hmm.

Låter väldigt märkligt detta. William Hill ingår i Cryptologic. Det bör vara de som sköter detta ärende. De lär ju knappast försöka blåsa dig medvetet.

Iallafall så kan du kontakta Mike på PokerRoomReview. Han kanske kan hjälpa dig.

 

http://www.pokerroomreview.com/online-poker-room-help.aspx

 

Tack jag skickade email till honom precis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...