CecceH Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Fick ett mejl från CDPoker om att jag genom en lottning erhåller 15 dollar dirket om jag sätter in 10 dollar ( Har ju redan fått 15 dollar en gång ) Så in med ytterligare 10 dollar, och vips ramlar det in 15 dollar extra blixtsnabbt - så nu är det bara att leta upp en 15 - 20 dollar turnering som bli mer eller mindre gratis för mig - och som ger mig ....1 000 dollar i vinst ..hoppas kan man ju alltid och allt detta .tack vare att C Poker var hyfsat generösa idag... Sen måste jag berömma supporten, inte bara idag, utan även sedan tidigare - så ska en pokersite vara, snabba svar från dem Någon mer som fick det erbjuandet idag , trots att man är kund sedan tidigare med insättningar ?! Citera
cj81 Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 kan inte klaga. Fick $30 gratis av dem via nodepositbonus.com. Har lyckats spela upp det till $400 Citera
CecceH Postad 14 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2007 kan inte klaga. Fick $30 gratis av dem via nodepositbonus.com. Har lyckats spela upp det till $400 Snyggt jobbat av dig Citera
Recommended Posts