Gå till innehåll

Bra frysskåp till schysst pris?

Recommended Posts

Postad

Letar efter ett nytt frysskåp i Stockholmsregionen. Behöver inte vara ngt stort o märkvärdigt, bara det är nytt och inte väsnas (men det gör de väl i regel inte). Har sett ett på Rusta, som bara kostar 1450:-. Går det att hitta billigare?

Postad
va äre för white trash som tjackar prylar på RUSTA!!!

Hoppas du blir bannad....det bör du bli -- jag har rapporterat ditt korkade inlägg.

Vadå white trash? Det kan du vara själv..jag har aldrig handlat på Rusta, man vad är det för fel på dem?

Postad

Utan att bedömma butik eller samhällsklasser så är det väl som med så mycket annat, man får vad man betalar för.

Det är mera upp till dig att bedömma om det är värt att lägga på 600-1000:- till för att få ett skåp av kännt fabrikat, det beror väl på hur många år du tänkt nyttja det osv.

Jag vet vad jag skulle välja men innan du beslutar dig så kolla upp service/garantier med mera på RUSTA

Postad

okej, börjar med att fråga vad fan ett frysskåp är?

och vadå i sthlmsregionen? vill du ha nytt så är det väl internet som gäller? billigare och större utbud, så slipper du åka till nån jävla vitvareskit där nåt finnigt äckel lurar på dej nåt skräp...

INTERNET

Postad
Utan att bedömma butik eller samhällsklasser så är det väl som med så mycket annat, man får vad man betalar för.

Det är mera upp till dig att bedömma om det är värt att lägga på 600-1000:- till för att få ett skåp av kännt fabrikat, det beror väl på hur många år du tänkt nyttja det osv.

Jag vet vad jag skulle välja men innan du beslutar dig så kolla upp service/garantier med mera på RUSTA

Fabrikatet är Atlas, ska vara rätt känt, sägs det. Garantier o service kommer jag givetvis kolla upp innan. Kruxet är att man måste åka till affären o köpa det, sedan kan man få det hemkört. Naturligtvis är det bekvämare att göra affär över internet.