Gå till innehåll

Behöver hjälp med att byta pokersite


stroem

Recommended Posts

detta är en mycket fiskig post och jag behöver detaljerad hjälp med ett mycket trivialt problem, jag har sökt på otaliga sidor och trådar osv men många saker jag hittar emotsäger varann och är mycket förvirrande så jag litar på att experterna här på pokerforum kan rikta mig i rätt riktning. let's get to it!

 

jag spelar för närvarande på full tilt men jag har bestämt mig för att byta till ett nätverk som är skattefritt, har valuta i euro (bojkotta bush), kan göra uttag direkt till visa, har en bra bonus/rakeback och har hyffsat mycke spelare (helst fiskar).

jag spelar 0.5/1 SH NL multitablar 4 bord ungefär

 

det jag behöver hjälp med är vilken sida jag ska välja och hur jag ska frakta pengarna från full tilt till den sidan.

 

http://findarticles.com/p/articles/mi_qa3724/is_200310/ai_n9331263/pg_1

mycket intressant länk angående dollarkursen och dollarns risker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En site jag kan rekommendera är redbet. Du ville ha Euro, de har dem. Du ville ha Action, det får du alltid eftersom de tillhör både b2b och boss nätverket samtidigt så du kan välja vilket du vill spela på varje session, snart ansluter de även till Ongame nätverket också. Så om riggen inte är på din sida på b2b så är det ju bara byta :D

 

När du ska flytta pengarna från FTP bör du ju använda Neteller, sen från din bank till redbet eller från neteller till redbet kan du ju välja som du vill. Jag hade satt in dem direkt från Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...