Akumila Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Går det verkligen ut på att försvåra pengatvätt? Handlar det inte mer om att de inte vill utföra en massa tjänster som de inte tjänar något på. Eller är deras motto: "Du kan inte tvätta pengar genom oss.... om du inte lägger in en liten muta *blink* *blink*"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Går det verkligen ut på att försvåra pengatvätt? Handlar det inte mer om att de inte vill utföra en massa tjänster som de inte tjänar något på. Eller är deras motto: "Du kan inte tvätta pengar genom oss.... om du inte lägger in en liten muta *blink* *blink*"? ja det är för att försvåra pengatvätt och även för att slippa bli behandlade som en bank som bara får betala avgifter och gå minus på det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Förlåt, glömde skriva att jag inte är kund på Swedbank och jag fick det mejlet imorse. Jag menar, hur skall man kunna lita på en bank som inte äns klarar av att hålla reda på sina kunder? Och du tror att det är Swedbank som har skickat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts