MassLuck Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jag satt och surfade lite på nätet och jag hittade den här hemsidan går det verkligen att lita på sånt här eller är det yttligare en scam? Citera
pop1 Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Menar du PF.nu? Jag satt och surfade lite på nätet och jag hittade den här hemsidan går det verkligen att lita på sånt här eller är det yttligare en scam? Citera
Bibben Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 fick intrycket av att han menar poker i största allmänhet? Citera
jensax Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Känns ju mer som om han bara glömde att länka till en specifik sida, alt att en mod varit framme, men då hade det väl synts. Citera
Klyka Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Verkligen den sjukaste hemsida jag har sett. Tror dock inte att det är sant. Citera
Appel Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Kan det vara så att det fattas en länk? Citera
Joey Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jag tror han syftar på den här tråden. Och ja, den är helsjuk. Citera
Bibben Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 iom att d är hans 1a inlägg så känns en borttagen länk utesluten? /kanske inte /varför bry sig egentligen Citera
Loveless Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Så klart poker är en skam för att lura av dig dina pengar, precis som alla andra tjänster utan egentligt värde (som TV, cd-skivor, doftgranar osv). Sen kan ju du personligen anse att ovanstående har värde för dig (dölja verkligheten till exempel) som gör att du är beredd att betala för det. För ett fåtal personer så kan poker vara en möjlighet att tjäna pengar men det troliga är att man inte gör det, speciellt om du måste fråga. Citera
bossbaver Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jag satt och surfade lite på nätet och jag hittade den här hemsidan går det verkligen att lita på sånt här eller är det yttligare en scam? du är verkligen helkass på o surfa Citera
Bikern Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jag håller med dig MassLuck, I-net poker är ett av detta deceniums största pyramidspel/scams. Bra upptäckt, kanske nästa svenska journalistpris och pulitzer priset går till dig!! =) Citera
two_aces Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Forum i största allmänhet är ju av generellt av ondo, och pf.nu är ju verkligen inget undantag. Citera
Juggler Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Tråd med länk här: http://pokerforum.nu/forum/nyboerjarfragor/39218-kan-det-haer-vara-sant.html Låser den här skrattfesten. Citera
Recommended Posts