CarlDenStore Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Detta tips har du ju fått flera ggr förut Carl, men jag vill ändå uppmana dig till att SLUTA hälla vatten på kvarnen! Du skriver ofta att "nu ska jag inte ta till mig och kommentera era idiotier mer..." men du kan inte riktigt hålla dig av vad jag sett. Testa att i ett par dagar endast bemöta de frågor som rör pokerspel och skippa att kontra-spy-galla på de som kritiserar din (ibland inte helt odryga ) attityd så ska du se att folk tröttnar på att skriva skit eftersom de inte får någon feed-back . Det är iaf vad jag tror.. GL Okej, jag lovar att jag inte ska besvara alla dumma inlägg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Vet inte om någon har "antydit" att CDS och H_ak kan vara en o samma person? Jag har iaf spelat på samma bord på NL $400 samtidigt med dessa båda herrar. Dock satt de båda ut efter ett tag (då det blev 3-handat) och diskuterade kommande kvällens biografbesök istället för att donera cash till mig Tar inte parti åt någon part eftersom jag (och många andra) inte har ett dugg med detta att göra men vill säga att jag tycker det är lågt att bestämma vem som har rätt genom att lira HU (mäta snopp) då man är oense. Ännu lägre är det att utmana någon och sedan banga. Heje Draft Jag och Heliga_ak är inte samma person och jag har aldrig spelat på hans konto. Dock är det inte bara jag som avskyr Shankly, jag har pratat med flera andra spelare och de har samma åsikt. Hoppas man får se dig vid borden, du är en trevlig kille Lycka till! /CarlDenStore Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeho Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Kan inte nån göra en film om det här? Är så mycket att hålla reda på. Fast det är ju klart "boken" är ju alltid bättre än filmen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Heje Draft Jag och Heliga_ak är inte samma person och jag har aldrig spelat på hans konto. Dock är det inte bara jag som avskyr Shankly, jag har pratat med flera andra spelare och de har samma åsikt. Hoppas man får se dig vid borden, du är en trevlig kille Lycka till! /CarlDenStore occchh????..nog för det är din egen dagbok..men måste väl finnas en gräns för hur många idiot inlägg man får prestera nu bekräftar både sheekeky och bestpoker att ingen från bespoker pratat med honom..vilket inte in var helt oväntat du verkar va en gruppmänniska som till och med är fegar än landskronas G.A.T.U fjortisalbaner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 CDS: Du har inte lust att spela in en film på 20-30 min från NL2-4 eller 3-6 och lägga upp inom en snar framtid? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Undrar samma som Hertigen. Vore kul o se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morango Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Dock är det inte bara jag som avskyr Shankly, jag har pratat med flera andra spelare och de har samma åsikt. /CarlDenStore Ännu ett bottennapp. Vad tjänar du på att hålla på som du gör? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 occchh????..nog för det är din egen dagbok..men måste väl finnas en gräns för hur många idiot inlägg man får prestera nu bekräftar både sheekeky och bestpoker att ingen från bespoker pratat med honom..vilket inte in var helt oväntat du verkar va en gruppmänniska som till och med är fegar än landskronas G.A.T.U fjortisalbaner En person jag litar på sa att en i bestpoker hade pratat med Shankly. Jag har ännu inte fått tag på han, men det måste skett ett missförstånd isåfall. Eller så lider Shankly av minnesförlust. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonsapelle Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 eftersom du spelar nivån över mig och vinner så sjukt mycket så brukar jag raila dig lite, sjukt att du alltid sitter med 1.5-2K på 2/4 jätteofta när jag kollar. hur mycket av det brukar vara egna pengar? du måste vara sjukt aggro för jag har inte ens i närheten av sådan swings. såg att du openlimpar 57s på CO, brukar du det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Ännu ett bottennapp. Vad tjänar du på att hålla på som du gör? Hädanefter ska jag inte starta gräl i dagboken, så därför besvarar jag inte såna här inlägg nå mer. Även om jag har en förklaring till varför jag håller på så, så är det ingen idé jag förklarar den här för då vet du lika väl som jag att det följer upp med 10 inlägg som är ungefär likadana som ditt inlägg. Det blir bara en ond cirkel, hoppas du förstår det nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LOTTO111 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 hoppas du förstår det nu. HAHAHA jag trillar av pinn. Priceless Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Slog upp tre 2/4 bord och ett 3/6 hu bord. Hade otur som fan på 3/6 bordet men bland annat den här potten : Seat 3: enzo5900 ($548.60 in chips) Seat 10: CarlDenStore ($728.50 in chips) ANTES/BLINDS CarlDenStore posts blind ($3), enzo5900 posts blind ($6). PRE-FLOP CarlDenStore bets $19, enzo5900 bets $32, CarlDenStore calls $16. FLOP [board cards: ,, ] enzo5900 bets $20, CarlDenStore bets $54, enzo5900 calls $34. TURN [board cards: ,,, ] enzo5900 checks, CarlDenStore bets $84, enzo5900 calls $84. RIVER [board cards: ,,,,TD ] enzo5900 bets $372.60 and is all-in, CarlDenStore calls $372.60. SHOWDOWN enzo5900 shows [ TC,TS ] CarlDenStore shows [ , ] enzo5900 wins $1,096.20. Men det gick desto bättre på 2/4 borden och jag kunde vika av sessionen vid $2,087 plus. Nu ska jag kolla på fotboll! Spelar mer inatt! /CarlDenStore Här följer mina senaste resultat i oktober på 2$/4$ (lite 3$/6$ HU), stay tuned! : 8/10 $1,539 9/10 $2,781 10/10 $1,180 11/10 $2,879 12/10 $3,130 13/10 $1,200 14/10 $1,930 15/10 $3,780 16/10 $3,319 17/10 $2,087 (Även min rakeback ifrån förra månaden inkluderas och är $1,687.) Totala resultatet hittills i oktober = $13,116+ Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK) Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 vafan, får du möta enzo5900 direkt du slår upp ett hu bord? största fisken på siten by far. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 eftersom du spelar nivån över mig och vinner så sjukt mycket så brukar jag raila dig lite, sjukt att du alltid sitter med 1.5-2K på 2/4 jätteofta när jag kollar. hur mycket av det brukar vara egna pengar? du måste vara sjukt aggro för jag har inte ens i närheten av sådan swings. såg att du openlimpar 57s på CO, brukar du det? Hehe jag vet inte riktigt varför det går så bra på 2/4 egentligen. Det kan bero på att jag känner mig väldigt trygg med pengarna där och det finns många dåliga spelare där som är så otroligt enkla att spela ut efter flopp. Det jag har i mina stackar brukar ibland vara en del av mina egna pengar och det beror på att jag committar mig lätt med många stora drag och missar ju såklart många av dem. Så jag har rejäla swings men jag trivs ändå med det Jag tycker det är roligt att gambla, och det står jag för. Poker ska ju trots allt vara underhållning också Man kan säga att jag är en blandning av fisk & en bra amatör, hahaha... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonsapelle Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Hehe jag vet inte riktigt varför det går så bra på 2/4 egentligen. Det kan bero på att jag känner mig väldigt trygg med pengarna där och det finns många dåliga spelare där som är så otroligt enkla att spela ut efter flopp. Det jag har i mina stackar brukar ibland vara en del av mina egna pengar och det beror på att jag committar mig lätt med många stora drag och missar ju såklart många av dem. Så jag har rejäla swings men jag trivs ändå med det Jag tycker det är roligt att gambla, och det står jag för. Poker ska ju trots allt vara underhållning också Man kan säga att jag är en blandning av fisk & en bra amatör, hahaha... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 du måste vara sjukt aggro för jag har inte ens i närheten av sådan swings. Han spelar långt ifrån sjukt aggro. Runt statsen 30/10/2 har jag på honom. Funkar beviserligen bra på 2-4, och mycket har nog att göra att han spelar ut efter flopp. Midstakeslirares största problem är ju ofta att de viker sig för lätt mot minsta motstånd flopp. Många regulars man lätt kan spela ut tack vare detta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Han spelar långt ifrån sjukt aggro. Runt statsen 30/10/2 har jag på honom. Funkar beviserligen bra på 2-4, och mycket har nog att göra att han spelar ut efter flopp. Midstakeslirares största problem är ju ofta att de viker sig för lätt mot minsta motstånd flopp. Många regulars man lätt kan spela ut tack vare detta. Vad betyder 30/10/2 då ? =) Att jag spelar 30% av alla händer jag får pre eller ? Jag kanske borde skaffa PT så jag lär mig det där, haha... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Vad betyder 30/10/2 då ? =) Att jag spelar 30% av alla händer jag får pre eller ? Jag kanske borde skaffa PT så jag lär mig det där, haha... andra siffran i det här fallet är det vi ska koncentrera oss på.. 10% preflopraises.. dvs du höjer emd en väldigt snäv marginal av händer för att vara 6 manna... inte ens en gång per varv, lägg därtill en ganska vek AF på 2. (aggression factor).. dvs, du syn/checkar en stor portion av spelen. första siffran står btw för vpip = volentarily put money in the pot... och jag är inte riktigt hundra på hur man ska tolka denna siffra, men du ligger inte på någon sanslös siffra där så skulle inte anmärka på den så mycket förutom då att den står väldigt högt i relation till preflopraise-%'en... skulle jag inte ta hänsyn till ditt nick och dina framgångar så skulle statsen säga mig synstationsfisk. Men då har jag inte någon vidare koll på stats i PT heller.. rätt ny användare av detta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 skulle jag inte ta hänsyn till ditt nick och dina framgångar så skulle statsen säga mig synstationsfisk. Men då har jag inte någon vidare koll på stats i PT heller.. rätt ny användare av detta. Mja inte synstationsfisk direkt. Många dåliga regulars som håller de statsen. Det är det som gör det så otroligt att han plussar så grymt med dem. Och ja. Skaffa PT. Tror jag många skulle glädjas av, dig själv inkluderat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 andra siffran i det här fallet är det vi ska koncentrera oss på.. 10% preflopraises.. dvs du höjer emd en väldigt snäv marginal av händer för att vara 5-manna... inte ens en gång per varv, lägg därtill en ganska vek AF på 2. (aggression factor).. dvs, du syn/checkar en stor portion av spelen. första siffran står btw för vpip = volentarily put money in the pot... och jag är inte riktigt hundra på hur man ska tolka denna siffra, men du ligger inte på någon sanslös siffra där så skulle inte anmärka på den så mycket förutom då att den står väldigt högt i relation till preflopraise-%'en... skulle jag inte ta hänsyn till ditt nick och dina framgångar så skulle statsen säga mig synstationsfisk. Men då har jag inte någon vidare koll på stats i PT heller.. rätt ny användare av detta. FYP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 all in t-shirtsen går dock inte av för hackor! Riktigt fin kvalitet, tränar jämt i dem och de har inte blivit skabbiga än på något år Samma här. Fina grejer! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sir_Shankly Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Heje Draft Jag och Heliga_ak är inte samma person och jag har aldrig spelat på hans konto. Dock är det inte bara jag som avskyr Shankly, jag har pratat med flera andra spelare och de har samma åsikt. Hoppas man får se dig vid borden, du är en trevlig kille Lycka till! /CarlDenStore Du idiotförklarar dig själv gång på gång, inser du inte det själv? Jag är glad att du bjuder på ett gott skratt igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Spelade två bord nyss. Ett 2/4 bord 5-manna och ett 3/6 bord HU. Det gick jävligt bra och jag hade korten på min sida. Vi får se om jag lirar mer inatt senare. Jag slutar dagen hittills på $5,453 plus. Hejdå så länge! /CarlDenStore Här följer mina senaste resultat i oktober på 2$/4$ (lite 3$/6$ HU), stay tuned! : 8/10 $1,539 9/10 $2,781 10/10 $1,180 11/10 $2,879 12/10 $3,130 13/10 $1,200 14/10 $1,930 15/10 $3,780 16/10 $3,319 17/10 $5,453 (Även min rakeback ifrån förra månaden inkluderas och är $1,687.) Totala resultatet hittills i oktober = $16,482+ Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK) Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltjezz Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Du verkar ha rätt mkt tur just nu. Kom bara ihåg att turen inte varar för alltid. Spara undan lite pengar =) MVH Tiltjezz8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonsapelle Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Du idiotförklarar dig själv gång på gång, inser du inte det själv? Jag är glad att du bjuder på ett gott skratt igen. kN DU INTE bara dra ur tråden? skit i och avra här då om du inte gillar det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts