Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]

CarlDenStore

Recommended Posts

Hur var det nu, du är tonåring va? Jag hoppas verkligen det m.t.p. att det här inlägget är bland det barnsligaste jag någonsin läst.

Så här i efterhand, skäms du inte?

snubben har ju slängt upp hh's på cds och sagt hur jävla kass/dåligt han spelar.

vad är ditt problem med att han slänger upp denna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur var det nu, du är tonåring va? Jag hoppas verkligen det m.t.p. att det här inlägget är bland det barnsligaste jag någonsin läst.

Så här i efterhand, skäms du inte?

Nu ska man tänka på att Shankley själv la upp en HH tidigare där CDS gjorde ett tveksamt spel och i alla fall i CDS ögon fick det att framstå som att det var standardspel från honom. Så detta var väl lite hämnd från Carl.

Men eftersom Carl blev riktigt förbannad på shankley då så stinker det ju dubbelmoral.

Länk till kommentar

Om det inlägget är bland det barnsligaste du läst så är ditt påstående antagligen det barnsligaste jag läst.

Om du tycker det är det barnsligaste så tycker jag att det är barnsligare. Haha.

Kunde inte låta bli. Vet inte varför jag ens läst här.

Alla pokerkunskaper åt sidan. Calle den lille verkar vara en väldigt oskön person. Sådana går det aldrig bra för i livet longterm så släpp avundsjukan.

Du behöver inte kommentera. Sista gången jag kikar här.

Länk till kommentar

Hetsen är tillbaka och standarden har om möjligt blivit ännu lägre i denna dagbok. Smaskig läsning som vanligt, det tackar vi för.

JJan är väll ganska marginellt spelad. Det finns tre händer som slår mig och min raise ser squeezing ut som någon nämde. Oftast viker jag nog här.

Spelade mot Heliga_AK och torskar direkt ett inköp med en semiriggad QQ mot AA som jag inte kan vika. Direkt i chatten skriver han "PISSAD / CDS" fyra gånger. Min lillasyster på 6 bast är mognare.

Fick min lilla revanch när jag drog 10k potten mot samma spelare, då blev det tyst...

Länk till kommentar

Hetsen är tillbaka och standarden har om möjligt blivit ännu lägre i denna dagbok. Smaskig läsning som vanligt, det tackar vi för.

JJan är väll ganska marginellt spelad. Det finns tre händer som slår mig och min raise ser squeezing ut som någon nämde. Oftast viker jag nog här.

Spelade mot Heliga_AK och torskar direkt ett inköp med en semiriggad QQ mot AA som jag inte kan vika. Direkt i chatten skriver han "PISSAD / CDS" fyra gånger. Min lillasyster på 6 bast är mognare.

Fick min lilla revanch när jag drog 10k potten mot samma spelare, då blev det tyst...

lol, där snackar vi mognad...

Länk till kommentar

sånt får mig att smålé här i min dunkla håla:).

Länk till kommentar

Vad är egentligen problemet med folk?Varför denna barnsliga stil? Hoppas att folk växer upp och börjar prata om poker istället för att förstöra DB igen vad vill ni egentligen få ut av det? Jag är inte den bästa postaren men om jag lägger ner tid på att skriva något så ska det iallafall vara något vettigt inte massa av BULL så ta tag i er och om ni inte pallar med CDS attityd så sluta läs för fan svårare än så kan det inte vara eller hur?

Länk till kommentar

Om du tycker det är det barnsligaste så tycker jag att det är barnsligare. Haha.

Kunde inte låta bli. Vet inte varför jag ens läst här.

Alla pokerkunskaper åt sidan. Calle den lille verkar vara en väldigt oskön person. Sådana går det aldrig bra för i livet longterm så släpp avundsjukan.

Du behöver inte kommentera. Sista gången jag kikar här.

Vad skönt att slippa ha dig härinne i dagboken nå mer. Du gjorde sig själv en tjänst. Tack ska du ha.

Länk till kommentar

Och du spelade din QQ lika dåligt som min 5-åriga kusin hade gjort. Det är alltid skönt att se en person förlora pengar som man avskyr. Det står jag gärna för. Och skulle det vara något som gör en omogen så är det att stå som en 8-årig mes och kolla på utan att våga hugga på den person som högg först.

Sir_Shankly...du gjorde ett stort stort misstag för 2 månader sen.

Du kastade den första stenen.

En fågel viskade i mitt öra att någon i bestpoker-crewet har personligen pratat med dig och sagt att nu får du tamejfan ta och sluta snacka skit om mig nå mer. Jag hoppas det där var sista gången du skrev nåt överhuvudtaget i min dagbok Shankly. Jag kan garantera att jag inte kommer nämna ditt namn nå mer här så länge du inte skriver något.

Förresten...du behöver inte svara det här inlägget med nån hemmasvetsad snobb-attityd. Jag hoppas du lyssnar på personen i BP-supporten, det skulle inte vara smart för din fortsatta framtid på Bestpoker att inte lyssna på han.

Gonattpuss Shankly

Länk till kommentar

hahahhaha!!!! du är fan helt otroligt cds, och moderatorsen är på din sida när du kör med rena hot nu, helt fantastiskt, CDS-forum där cds får köra personangrepp och hot men alla andra blir varnade för små svordomar, tror inte shankly behöver oroa sig för vad en tönt som du kan åstakomma för skada ska du se.

Länk till kommentar

hahahhaha!!!! du är fan helt otroligt cds, och moderatorsen är på din sida när du kör med rena hot nu, helt fantastiskt, CDS-forum där cds får köra personangrepp och hot men alla andra blir varnade för små svordomar, tror inte shankly behöver oroa sig för vad en tönt som du kan åstakomma för skada ska du se.

Kallar du det där hot ? Varken jag eller Shankly gillar varann så jag kommer med ett förslag om att ingen av oss ska aldrig mer prata med varann. Är det ett dåligt förslag ?

Om han blir tillsagd av en högt uppsatt person på Bestpoker att sluta hacka på mig så tycker jag det är klokt att lyssna på den personen. Tror du jag ska åka hem till han med en yxa annars ? Herregud...du fattar ju inte att Bestpoker har massa events för sina platinum spelare och det är jävligt onödigt att bråka med en annan platinum. Jag tror inte bestpoker gillar det direkt, dessutom sprider det en sjukt dålig stämning så det är bäst för oss båda att lägga av nu. Hajar du ?

Och det var inget rent hot så den meningen kan du bara stryka. Jag är snarare killen som går runt i mjukisbyxor och hälsar artigt på alla jag träffar. Men jag har ju kommit sjukt snett in här på pokerforumet tack vare vissa personer som provocerat mig till en attityd jag aldrig haft tidigare i mitt liv. Och det är synd för folk som bara känner mig över nätet eller aldrig har träffat mig för de får ju en fruktansvärt fel bild av mig. Jag kommer förmodligen flytta över min pokerdagbok till BPL om några veckor, där slipper jag förmodligen allt skitsnack.

Länk till kommentar

Alltså, CarlDenStore. Tänk vad mycket dispyter och irrelevanta inlägg du skulle slippa om du från och med imorgon fullkomligt struntade i att svara på alla inlägg som du anser är just irrelevanta och provokativa. Det är ett uråldrigt tips. Mata inte gamarna liksom. Många tycker ju att det rent av är kul att bråka med dig och gnabbas. Strunta i att svara så kommer det inte bli lika kul att hänga här inne bara för att bråka med dig.

Jag vet, jag vet, ibland är det svårt att ge blanka fan i folk som skriver idiotiska inlägg men i det långa loppet så lär man sig hantera skiten bättre och man mår bättre av att slippa ödsla energi på frustration och mothugg i form av långa poster i din dagbok. Tro mig, jag vet exakt hur det känns att bli hackad på för allt man gör och säger.

Jag hoppas att du tar till dig av det jag sagt så vi kan fortsätta ha en trevlig läsning här inne och slippa gå tillbaka 4-6 sidor i dagboken och läsa dessa ständiga tjafs bara för att man vill hitta något som faktiskt är har lite relevans till ursprungssyftet med dagboken.

Lycka till med spelet och ha det bra!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...