Gå till innehåll

Identity verification


Jakelamotta

Recommended Posts

Kanske har frågats förut men hittade inget när jag sökte. Hsh, mitt problem är att jag loggade in när jag var utomlands och därmed låstes mitt konto. Jag ringde dit och de bad mig skicka in kopia av en "utilitybill", bank paper statemnet eller creditcard statement. Jag skickade in hyresräkningen men det var tydligen ingen utilitybill och det är den enda räkning jag har.. Har inget kreditkort så det fungerar inte heller och Bank Paper statement vet jag inte ens vad är så jag hoppades någon här kunde svara på det. Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja

 

Jag har gjort typ samma sak. Loggade in från en annan dator än min vanliga(jobbet) och då frös kontot, dock räckte det med ett telefonsamtal för att fixa det.

 

Det borde ha räckt med hyresräkningen tycker jag. Har du ingen elräkning, telefonräkning eller någon annan räkning med ditt namn och adress på?

 

Bank statement borde va ett papper från din bank, typ kontoutdrag. Hur har du satt in pengar på ditt NETellerkonto? Från pokerklient eller från bank? Har du satt in eller tagit ut pengar via bank så vill dom nog se ett papper som är kopplat till det kontot med ditt namn och adress på.

 

Ring dem igen annars och förklara din situation så kan ni säkert lösa det tillsammans på något sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, allt ingår i hyran så det är den enda jag har.

 

Det jobbiga är att kontot jag förde över pengar med inte är kopplat till min address. Jag bor ju både i Finland och Sverige(pluggar här) vilket gör att jag har två bankkonton på två helt olika banker. Mitt neteller konto är reggat i Sverige och banken jag betalade in med är min finska.. Men kanske de nöjer sig med ett kontoutdrag från min svenska bank?

 

Provar nog ringa dit för att förklara situationen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...