L-S Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Palla detta igen. Frågan är hur mycket sånt här man kan ta innan det är dags att byta nätverk..? Tror inte jag står ut med Prima länge till om det fortsätter såhär. Edit: Snackade med supporten och han tippade på det skulle vara nere några timmar Det var droppen för mig iaf. Själv har jag rakeback som man kan hämta ut en gång om dagen. Den har varit nere i 72h nu. Bonusen jag har (skulle kommit för 60h sen), den har inte kommit än och nu får man detta svar av supporten ang rakebacken: Kim: Yes, we expect it to be working again normally within the next twenty-four hours. Hejdå Prima! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Nu funkar det ju igen Tror ni det kommer vara fortsatta problem under dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Nu funkar det ju igen Tror ni det kommer vara fortsatta problem under dagen? när problemen väl kommer så brukar det bli flera gånger under dagen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Nu är jag nere. Jag har en bonus som jag inte har fått utbetald. Supporten påstår att jag har rejkat mindre än vad jag egentligen har. Iaf enligt klientens uträkning har jag rätt. Andrea: They won't be in the office for another 9 hours. We will contact you as soon as we have news on that Bra support! Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2007 Men vafan nu igen!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Ja,.. nu är det lagg igen,... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Alltså sånt här ska egentligen inte få hända när det betalas så sjuka summor i rake, det BORDE finnas backup för sådana här saker. edit: bara för det funkar det såklart precis efter jag skrivit detta inlägget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanzibar Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Då var det dags igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Jag lämnade prima-nätet efter ett par dagar, fullkomligt olidligt att spela där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Jag lämnade prima-nätet efter ett par dagar, fullkomligt olidligt att spela där! Skulle jag också ha gjort, men käns drygt eftersom jag har börjat på en bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekelund_ Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Någon som vet vad de håller på att mecka med nu? Hela nätverket ligger ju nere till kl 11.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Någon som vet vad de håller på att mecka med nu? Hela nätverket ligger ju nere till kl 11.00. De riggar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Varför i helvete lägger dom inte upp fler bord? Finns ~6 st NL200 6-manna bord. Och det är 10 personer i kö till alla bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts