Niskannen Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Jag har fått beskedet att har jag inte fått tillbaka pengarna inom 24 h så ska jag maila Nordicbet (där jag har kontot) och så ska de föra ärendet vidare till microgaming.......vilket jäkla strul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incognito Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 ngn som fått pengarna tillbaka än? en del påstår att dom fått i alla fall o det är lite oroande då jag inte fått det. edit: nu fick jag dom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Låt skiten stanna nere med. Riggad jävla bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsf Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Jag har fått för ett av mina bord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 hur vanligt är detta? normalt brukar man väl få tillbaka pengarna hyffsat snabbt. för mig krashade det idag vid 13-14 och har fortfarande inte fått några pengar, de säger att de ska vara tillbaka inom 24h men vafan att man ska behöva lida för att de klantar sig...suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 ger de tillbaka folks pengar manuellt eller vf är det frågan om? ska väl inte vara så svårt. jag har inte fått mina iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobo88 Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Jag har fått hälften av mina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 inte fått ett öre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsf Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Dear players, please note that all tournaments scheduled from 22h00 GMT have been cancelled due to emergency maintenance on the Microgaming Poker Network. Dom verkar ha problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobo88 Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Har ni fått tillbaka era pengar? Inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Har ni fått tillbaka era pengar? Inte jag iaf nepp inte ett öre... skulle komma inom 24h hörde jag, så får väl se imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 pengarna tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 o så krascha skiten igen...suck vad illa...får man väl vänta 24h på sina pengar IGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 nere nu. TILT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Nu är ju skiten nere igen, blir galen på skiten. detta är ju fan helt otroligt så pass stort nätverk när detta händer titt som tätt , jag kmr inte stänna kvar efter att bonusen är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsf Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 samma här, men hade bara 55$ inne denna gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 mm två 22or här.....får man tillbaka pengarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Vi får hålla tummarna att det kommer igång snabbt igen och att pengarna inte är borta denna gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 man borde f-n få kompensation för varje gång siten kraschar! så dåligt!!!! suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 alltså cp tilt , vill ju spela!!!!! detta händer allt för ofta nu , fattar inte vad dom gör med sina servrar. Otroligt störande sen kmr man in igen och ens pengar är borta och dom kmr tebax på 24 h! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jacob123 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Nu Får Det Vara Nog. Byebye Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 vad händer med händerna man spelade? fråga support och hon sa att ingen annan kan spela, men om FI connectar före ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Börjar bli en aning tröttsamt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 fick svar i supporten nu , prova logga in igen om 30 min . "!!!!! alltså vad fan håller dom på med! SJUkt irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Måste man skicka mail till supporten för att få pengarna tillbaka lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts