calloway Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nån som har nån info? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 There has been an error storing the results of this hand. For tournaments the buy-ins and fees will be refunded. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignat Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Men jävla cp site... Vad fan gör dom egentligen? Är ny på prima så tänkte fråga, hur ofta händer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Men jävla cp site... Vad fan gör dom egentligen? Är ny på prima så tänkte fråga, hur ofta händer detta? Inte allt för ofta. Själv var man mitt uppe i en turnering. Lär inte hinnas spelas klart nu innan EPT online finalen börjar Bye Bye Barcelona. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 PokerMGR221> Please be patient we are still busy working on the problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 1 ord: TILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 2bord igång, .25/.50 och 50/100. kanske man skulle ta skottet mot bareev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 2bord igång, .25/.50 och 50/100. kanske man skulle ta skottet mot bareev Igång och igång. Det står ganska still där också om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nu startades turneringen igen. Helt plötsligt Level 7 och man åker ut direkt. Så kan det ju inte gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignat Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 loggade in nu, men inte fått mina pengar tillbaka från bordet, är detta vanligt eller blev man blåst på en hel massa dollzars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Hoppas verkligen man får tillbaka både inköpet till turneringen och pengarna man hade vid CG bordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 2bord igång, .25/.50 och 50/100. kanske man skulle ta skottet mot bareev Do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 grinda 3 bord, NL5000 HU och NL2000 6max, $13.000 e borta??? where is my money:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grail_knight Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Jag satt och spelade när de krashade. Hade ca 600 dollar i spel på unibet. Nu när siten är tillbaka saknas dessa pengar ifrån rullen. Någon mer som har problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobo88 Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 De sa att pengarna skulle vara tillbaka inom en timme när jag mailade dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Ca $1700 saknas. Hade varit trevligt att få tillbaka pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 De sa att pengarna skulle vara tillbaka inom en timme när jag mailade dem. Neat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 De sa att pengarna skulle vara tillbaka inom en timme när jag mailade dem. skönt å höra. Hoppas man får tillbaka turneringsinköp också, även fast turneringen drog igång igen efter en timme med lottohöga blinds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 IDAG? vad pysslar dom med, tappat bort flera miljarders i cyberrymden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 IDAG? vad pysslar dom med, tappat bort flera miljarders i cyberrymden??? Mmm börjar bli jobbigt nu. Supporten bad mig skicka game ID osv, men har ju ingen koll på det eftersom borden bara stängdes ner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Niskannen Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Wtf säger jag bara spelade 20/40 fixed limit när siten gick ner och nu är mina 3900 $ som jag hade på bordet borta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Jag tror inte det är någon risk att prima kommer hålla inne era pengar, i alla fall inte ifrån CG spelen. Hände samma sak för 1 vecka sen ungefär, då fick jag tillbaka alla pengar efter ca 1 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Jag tror inte det är någon risk att prima kommer hålla inne era pengar, i alla fall inte ifrån CG spelen. Hände samma sak för 1 vecka sen ungefär, då fick jag tillbaka alla pengar efter ca 1 h. Nej låter högst otroligt. Bara det att det gått mer än 1 timme nu. 3 typ Men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Jag lowlar fasen lite på prima nu. Hände som sagt mig för nån dag sen o då kom cashen in efter ett tag igen. Men dom får ju lägga ner o robba en. Nån mer som har problem då man sätter sig vid borden? Lite då o då händer det att jag blindar utan att få nåra kort. Sen timar jag bara ut o blir sit out, skit lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 nån mer än jag som inte fått tillbaks pengarna än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts