speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Nu orkar jag inte lägga mig i det här flamewaret mer. Pusshej Hejsvejs. Det var trevligt faktikst bara tillåta den enda sanna hu-formen (4rollz) +1 8-) 8-) Citera
IRLsucks Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Jag tror inte att det handlar om att folk stör sig på hur de spelar eller liknande. Det jag däremot har hört är att folk stör sig på deras attityd och tugg de har i dagboken. Det kombinerat med att de gör så mycket pengar på bumhuntande (trots att vissa kanske inte är de starkaste på teori, men säkert har ett bra intuitivt tänk) sticker nog i folks ögon rätt bra. Jag har ingen större aning då jag inte följer dbn, men det är vad jag misstänker iaf. Jag förstår inte riktigt heller vad det handlar om. Jag aldrig påstått att jag är en bra spelare vad jag vet. Hade ju kännts mer okej av Gretko och co att klanka ner om: 1. jag påstått att jag är en bättre spelare 2. han faktiskt själv krossade höga stakes nummer 2 vet jag inget om men om han nu är det varför lusläsa andras dagböcker för att klanka ner på sämre spelare? Citera
ebisumaru Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 bästa vore ju att ta bort HU-borden eller bara tillåta den enda sanna hu-formen (4rollz) yay! Citera
GG Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Just ja, om ni inte förstår varför folk stör sig på er vet jag inte vad jag ska säga Citera
padrinosftw Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Just ja, om ni inte förstår varför folk stör sig på er vet jag inte vad jag ska säga Ett tips på vad du kan säga är att förklara varför... Citera
IRLsucks Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Ett tips på vad du kan säga är att förklara varför... +1 Citera
döfiskdö Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Mkt haters, träffade Office i malta en utekväll, tycker de verkade va hyvens grabbar Citera
GG Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Ok! Facit: Anledningen till att så många stör sig på er är er äckliga attityd. Citera
GG Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Nu ska jag inte lorta ner sprutpunis och co:s fina dagbok mer! Citera
Izy Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Nu ska jag inte lorta ner sprutpunis och co:s fina dagbok mer! håller med dig här! du gör det så bra i resten av pfs dagböcker Citera
Luap Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 håller med dig här! du gör det så bra i resten av pfs dagböcker Han har jävligt ofta en jävligt bra poäng. Nuff said, trots att det inte alltid kommer fram på det bästa sättet. Citera
urmy Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Guld. Rent jävla guld. Finns väl inget som nånsin kan försvara spelet i någon av händerna, om man iofs inte tar hänsyn till "reads", gameflow, timingtells eller betsizing tells. edit: grudgematch mellan gretko och irlsux? Citera
Starfitter Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 tkr på något sett att gretko är allmänt skön bara. DET SKA VARA HÅRT OCH CYNISKT (trist att cyll inte får hålla till mer här) Citera
Barf Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Med risk för att bli levlad tillbaka. Nej vad är konstigt med det? Många jätteduktiga spelare är inuativa. Jag vill inte risa eller rosa den 34s mot QKs handen. Men det är väll bara bra om man bluffar iaf en viss del i den spotten? Det kanske inte är ett spel man behöver göra mer än x/100 gånger man är i den situationen. Och ska man göra det så finns det inga händer som är jättemycket bättre. Orkade inte stova några ordentliga ranger, men förutsatt att vi är uppe med QKs så har 34s 7% potEQ där. Vilket gör att sexy behöver få fold 56% av gångerna. Gör han det med säg A4s så har han istället 17% potEQ och behöver bara få fold 48% av gångerna, så det kanske är att föredra, men ja tycker bådas spel är ganska standard så länge 34s spelet görs ganska sällan. hur kan ett spel vara std "sålänge det görs ganska sällan"? Och lol på dina uträkningar; behövs ju egentligen bara ett par i hålet för att det ska bli profitabelt att cr/shova 99% alla brädor tänkbara ... Citera
padrinosftw Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 tkr på något sett att gretko är allmänt skön bara. DET SKA VARA HÅRT OCH CYNISKT (trist att cyll inte får hålla till mer här) Mjukt och mysigt ftw! Citera
Staahla Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 När drar första sessionen mellan DrFjunertz och terran igång? Citera
Barf Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Den andra gubben spelade oxå som en åsna men han vann ju iaf ... Citera
GG Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 tkr på något sett att gretko är allmänt skön bara. DET SKA VARA HÅRT OCH CYNISKT (trist att cyll inte får hålla till mer här) Stort tack Starfittan! Citera
DrClemetnz Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 bästa vore ju att ta bort HU-borden eller bara tillåta den enda sanna hu-formen (4rollz) Alltid, okocha. Alltid! =) Citera
sexyterran Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 När drar första sessionen mellan DrFjunertz och terran igång? vem e det och varför skulle jag vilja spela mot han? Citera
Yxel Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Alltid, okocha. Alltid! =) Mm det är nåt med Okocha o hans hu för rullar Citera
Recommended Posts