Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)


Elitloppet

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tror inte att det handlar om att folk stör sig på hur de spelar eller liknande. Det jag däremot har hört är att folk stör sig på deras attityd och tugg de har i dagboken. Det kombinerat med att de gör så mycket pengar på bumhuntande (trots att vissa kanske inte är de starkaste på teori, men säkert har ett bra intuitivt tänk) sticker nog i folks ögon rätt bra. Jag har ingen större aning då jag inte följer dbn, men det är vad jag misstänker iaf.

 

Jag förstår inte riktigt heller vad det handlar om. Jag aldrig påstått att jag är en bra spelare vad jag vet. Hade ju kännts mer okej av Gretko och co att klanka ner om:

 

1. jag påstått att jag är en bättre spelare

2. han faktiskt själv krossade höga stakes

 

nummer 2 vet jag inget om men om han nu är det varför lusläsa andras dagböcker för att klanka ner på sämre spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för att bli levlad tillbaka. Nej vad är konstigt med det? Många jätteduktiga spelare är inuativa. Jag vill inte risa eller rosa den 34s mot QKs handen. Men det är väll bara bra om man bluffar iaf en viss del i den spotten? Det kanske inte är ett spel man behöver göra mer än x/100 gånger man är i den situationen. Och ska man göra det så finns det inga händer som är jättemycket bättre.

 

Orkade inte stova några ordentliga ranger, men förutsatt att vi är uppe med QKs så har 34s 7% potEQ där. Vilket gör att sexy behöver få fold 56% av gångerna. Gör han det med säg A4s så har han istället 17% potEQ och behöver bara få fold 48% av gångerna, så det kanske är att föredra, men ja tycker bådas spel är ganska standard så länge 34s spelet görs ganska sällan.

 

hur kan ett spel vara std "sålänge det görs ganska sällan"? Och lol på dina uträkningar; behövs ju egentligen bara ett par i hålet för att det ska bli profitabelt att cr/shova 99% alla brädor tänkbara ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...