Rooney Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Målet med poker borde vara att tjäna pengar, right? Därför är det kul när en massa pokertomtar som vann pengar förr men som nu lever på rakeback och polares tuyrreklonkar kommer in och hånar. Samtidigt sitter IRL & Sexy i nån bar mitt i nån pool någonstans och skrattar. Bästa sen butabis "ebisumaru är en turredonk" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 +1 pluz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Bästa sen butabis "ebisumaru är en turredonk" Länk till det uttalandet, tack! "Kompis" Hade jag grindat NL2 så hade jag lagt energin på att spela in bankrulle istället för att sitta och posta massa skit på forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag som inte ens lirar överhuvudtaget, kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Länk till det uttalandet, tack! "Kompis" Hade jag grindat NL2 så hade jag lagt energin på att spela in bankrulle istället för att sitta och posta massa skit på forum. Han tar ju bara din sida ju? Iofs inte det fräschaste sättet att säga det på men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Han tar ju bara din sida ju? Iofs inte det fräschaste sättet att säga det på men ändå. Haha, trodde han menade att jag skulle slicka nåns röv. Håller på att dygna då jag har lite förpliktelser i morgonbitti så är inte helt klar i huvudet. Sorry för spoil i Leos dagbok oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Haha, trodde han menade att jag skulle slicka nåns röv. Håller på att dygna då jag har lite förpliktelser i morgonbitti så är inte helt klar i huvudet. Sorry för spoil i Leos dagbok oxå. Är inte säker men tror inte han menade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Är inte säker men tror inte han menade dig. Hela situationen som föregick hans bild känns såhär i efterhand surealistisk. Ingen vet längre vad som hänt, vem som sagt vad osv. Världsrymden anfaller, spriten flödar & städer faller osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag förstår inte alls ditt spel här faktist, explain pleaseIMO var inte 67 tillräckligt bra för att checka ner på river när A kortet kommer på river. Händer som 88,99, Ax spader och även händer som KQ, KJ check/foldar river. Trodde verkligen inte att han tänkte tillräckligt avancerat för att gå för check/synen på river med ett set. Men tji fick jag. vadå, den där 43handen e inte så dåligt speladav mej, snarare bra spelad av dej baraMin goda vän Smekt skickade handen via msn. Trodde inte den skulle få sådan stor impact. Nickar btw Ace/Deuce på SvS, kommer in mera pengar på kontot mkt snarrt. Åh herrejävlar vilken poesi! Stort tack!A9 vs Q6 handen är också fin. Check bakom på flop och pang så kommer det en T-bone på turn. Episkt. Hört mkt fina historierna om det där T-bone. Roliga var att jag berättade det för Smäckt innan Q6s handen utspelade sig. Han tackade så mkt i efterhand. Bästa sen butabis "ebisumaru är en turredonk"Trodde det var glömt och begravt sen länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Edit: Dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Så jävla sjukt bra. Först trodde jag att terran levlade, men sen kom irlsucks in och dominerade ännu mer. Pokern lever Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Det här var det bästa på länge. Alltså, på riktigt, hur kan ni i officegänget tjäna den degen ni gör? Är det bumhuntandet som är tricket? ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 ja? Fan. Du hann obv före innan jag smackade på med något mindre stötande och reppade dubbelposten. Attans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Fan. Du hann obv före innan jag smackade på med något mindre stötande och reppade dubbelposten. Attans Det blev inte mycket bättre ändå luppen, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Det blev inte mycket bättre ändå luppen, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Det här var det bästa på länge. Alltså, på riktigt, hur kan ni i officegänget tjäna den degen ni gör? Är det bumhuntandet som är tricket? Haha, klart det är. Man vore ju en idiot om man spelade mot bra motstånd som HUspelare där man kan välja ochvraka som man vill. Edit: Dubbel lol, dra en fejkdubbel liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Fö jävligt nördigt av folk att hacka på att man tycker att nån är dålig på poker. Hävda sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Haha, klart det är. Man vore ju en idiot om man spelade mot bra motstånd som HUspelare där man kan välja ochvraka som man vill. lol, dra en fejkdubbel liksom. Frågan är vad det gör för pokern när alla sitter och med 10 bord över 5 siter och bara spelar monsterfiskar. Att limitera antalet bord man kan vänta på är ett bra initiativ, men många nätverk har inte kommit så långt. Nu är jag inte den som ska föra flaggan här iom att jag shortstackade highstakes förut, men det är ändå en tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 speltorskäcklet kan ju gärna vara tyst iaf he he he Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Frågan är vad det gör för pokern när alla sitter och med 10 bord över 5 siter och bara spelar monsterfiskar. Att limitera antalet bord man kan vänta på är ett bra initiativ, men många nätverk har inte kommit så långt. Nu är jag inte den som ska föra flaggan här iom att jag shortstackade highstakes förut, men det är ändå en tanke. Du har en jävligt bra poäng där. Jag tycker alla siter ska limitera analet bord man får sitta på. 1 bord/nivå på max 3 nivåer tycker jag vore rimligt. Jag tror Fulltilt har infört något liknande(?) och hoppas verkligen alla andra siter tar efter. Sen måste väl folk ändå förstå att alla inte har dem rätta förutsättningarna till att bli (super)bra pokerspelare? Ska dessa då behöva hånas och steamas för hur dem spelar? Ni kan kalla folk dumma, men att ge upp miljoner för att man är obalanserad och lite actionittig vore väl fan höjden av dumhet? Det finns ju uppenbarligen folk som kastar bort sina pengar. Lika bra att exploatera dem,så att säga. speltorskäcklet kan ju gärna vara tyst iaf he he he Haha, äckel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Du har en jävligt bra poäng där. Jag tycker alla siter ska limitera analet bord man får sitta på. 1 bord/nivå på max 3 nivåer tycker jag vore rimligt. Jag tror Fulltilt har infört något liknande(?) och hoppas verkligen alla andra siter tar efter. Sen måste väl folk ändå förstå att alla inte har dem rätta förutsättningarna till att bli (super)bra pokerspelare? Ska dessa då behöva hånas och steamas för hur dem spelar? Ni kan kalla folk dumma, men att ge upp miljoner för att man är obalanserad och lite actionittig vore väl fan höjden av dumhet? Det finns ju uppenbarligen folk som kastar bort sina pengar. Lika bra att exploatera dem,så att säga. Jag hade också för mig att ftp hade ordnat något sådant, men jag var inte säker nog för att skriva ut det. Jag har träffat delar ur officegänget irl nån/några gånger och har verkligen absolut ingenting emot dem alls. De jag träffade var riktiga sköna grabbar liksom Jag tror inte att det handlar om att folk stör sig på hur de spelar eller liknande. Det jag däremot har hört är att folk stör sig på deras attityd och tugg de har i dagboken. Det kombinerat med att de gör så mycket pengar på bumhuntande (trots att vissa kanske inte är de starkaste på teori, men säkert har ett bra intuitivt tänk) sticker nog i folks ögon rätt bra. Jag har ingen större aning då jag inte följer dbn, men det är vad jag misstänker iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Nu orkar jag inte lägga mig i det här flamewaret mer. Pusshej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 bästa vore ju att ta bort HU-borden eller bara tillåta den enda sanna hu-formen (4rollz) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts