sexyterran Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 lugna ner er nu grabbar, tare lugnt i sandlådan. fråga: får ni aldrig intuitioner när ni spelar poker som ni sedan handlar efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RDanneskjold Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Är hjort den enda sköna pokerspelaren från Kalmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 fråga: får ni aldrig intuitioner när ni spelar poker som ni sedan handlar efter? Med risk för att bli fortsatt sönderlevlad; nej, förstår du inte hur sjukt konstigt det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Med risk för att bli fortsatt sönderlevlad; nej, förstår du inte hur sjukt konstigt det är? Med risk för att bli levlad tillbaka. Nej vad är konstigt med det? Många jätteduktiga spelare är inuativa. Jag vill inte risa eller rosa den 34s mot QKs handen. Men det är väll bara bra om man bluffar iaf en viss del i den spotten? Det kanske inte är ett spel man behöver göra mer än x/100 gånger man är i den situationen. Och ska man göra det så finns det inga händer som är jättemycket bättre. Orkade inte stova några ordentliga ranger, men förutsatt att vi är uppe med QKs så har 34s 7% potEQ där. Vilket gör att sexy behöver få fold 56% av gångerna. Gör han det med säg A4s så har han istället 17% potEQ och behöver bara få fold 48% av gångerna, så det kanske är att föredra, men ja tycker bådas spel är ganska standard så länge 34s spelet görs ganska sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 :D :D jag ger upp, grattis till roligaste inlägget på pf. Mkt signaturmaterial i ett och samma inlägg! Spelet är standard men bör göras sällan! Nåja, levlar ni mig så blir det hatten av och grattis, ni gjorde ett bra jobb pojkar. Tänker inte störa mer nu, gg wp grattis framgångarna vid pokerborden! Roligt att se att ni kan vara så underbart jävla vilsna och faktiskt ändå vunnit pengar på poker, hur det nu gått till vågar jag inte spekulera i. Tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 :D :D jag ger upp, grattis till roligaste inlägget på pf. Mkt signaturmaterial i ett och samma inlägg! Spelet är standard men bör göras sällan! Nåja, levlar ni mig så blir det hatten av och grattis, ni gjorde ett bra jobb pojkar. Tänker inte störa mer nu, gg wp grattis framgångarna vid pokerborden! Roligt att se att ni kan vara så underbart jävla vilsna och faktiskt ändå vunnit pengar på poker, hur det nu gått till vågar jag inte spekulera i. Tack för mig [ ] gretko kommer lämna och sluta grisa ner pokerforum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Roligt att se att ni kan vara så underbart jävla vilsna och faktiskt ändå vunnit pengar på poker, hur det nu gått till vågar jag inte spekulera i. hahaha herregud... du överdriver inte lite gretko? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 haha, guld och gröna skogar, vilken start på dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 :D :D jag ger upp, grattis till roligaste inlägget på pf. Mkt signaturmaterial i ett och samma inlägg! Spelet är standard men bör göras sällan! Nåja, levlar ni mig så blir det hatten av och grattis, ni gjorde ett bra jobb pojkar. Tänker inte störa mer nu, gg wp grattis framgångarna vid pokerborden! Roligt att se att ni kan vara så underbart jävla vilsna och faktiskt ändå vunnit pengar på poker, hur det nu gått till vågar jag inte spekulera i. Tack för mig Du förstår ju vad jag menar med det, så orka leka ordpolis när ett inlägg skrev 6 på morgonen. Vet inte ens varför jag försöker disskutera, men ni som försöker spela "GTO", bör man inte ha bluffar i sin range där? Någon annan får gärna svara om inte annat, känner mig för sönderlevlad av gretko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Du förstår ju vad jag menar med det, så orka leka ordpolis när ett inlägg skrev 6 på morgonen. Vet inte ens varför jag försöker disskutera, men ni som försöker spela "GTO", bör man inte ha bluffar i sin range där? Någon annan får gärna svara om inte annat, känner mig för sönderlevlad av gretko klart man ska ha bluffar, men inte 34s. ska vi i detta läget stoppa in med alla händer som är bättre lämpade att bluffa med än 34s är så måste du inse hur sjukt bred vår range blir. om vi inte stoppar in med alla bättre bluffhänder men stoppar in med 34s så spelar vi uppenbarligen situationen helt fel, har inget med gto att göra, det är bara väldigt fundamentalt pokertänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Vad är så mycket bättre förutom A hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 vem levlar vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 å nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 klart man ska ha bluffar, men inte 34s. ska vi i detta läget stoppa in med alla händer som är bättre lämpade att bluffa med än 34s är så måste du inse hur sjukt bred vår range blir. om vi inte stoppar in med alla bättre bluffhänder men stoppar in med 34s så spelar vi uppenbarligen situationen helt fel, har inget med gto att göra, det är bara väldigt fundamentalt pokertänk. 34s är marginellt sämre än Ax där. och Axs t.ex är väll en hand man har i sin 3bets range ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Woooooow det här var ju bättre än man vågat drömma om. Ska nog kopiera de bästa inläggen från de senaste sidorna och läsa igenom varje kväll innan jag går och lägger ,så att man får somna med ett leende på läpparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Är hjort den enda sköna pokerspelaren från Kalmar? Nej faktiskt inte. Finns en som nickar Fibonacci som har dagbok me. Är dina andra 69 inlägg lika bra btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Åh herrejävlar vilken poesi! Stort tack! A9 vs Q6 handen är också fin. Check bakom på flop och pang så kommer det en T-bone på turn. Episkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Fan vad skönt att lira low/midstakes så man slipper ge sig in i diskussion... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Fan vad skönt att lira low/midstakes så man slipper ge sig in i diskussion... Iofs lär du vara bättre än dina kompisar terran och irlsux antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 aaa minst pengar är bäst helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Wudup with the hate guys..... Så bittra människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 haha, jag ska okcså börja nl2ka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Målet med poker borde vara att tjäna pengar, right? Därför är det kul när en massa pokertomtar som vann pengar förr men som nu lever på rakeback och polares tuyrreklonkar kommer in och hånar. Samtidigt sitter IRL & Sexy i nån bar mitt i nån pool någonstans och skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Åh herrejävlar vilken poesi! Stort tack! A9 vs Q6 handen är också fin. Check bakom på flop och pang så kommer det en T-bone på turn. Episkt. +1 sexy, hur går tankarna kring Q6 handen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts