KallOödmjukDiva Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Hur ska man kunna vinna på en lina där 070 sitter och suger upp all tur i hela världen?Detta däremot är mkt tsant. Clempa sticker hem senare idag iofs, så lite av linriggen kanske kan falla på mig trots allt. Möööörrrrrrrssscccchhhhaaaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Detta däremot är mkt tsant. Clempa sticker hem senare idag iofs, så lite av linriggen kanske kan falla på mig trots allt. Möööörrrrrrrssscccchhhhaaaaa. Så att du får hans motrigg för månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Jag söker nån som vill spela mig HU i rätt många händer, minst 5k iaf, på lägre nivåer, kanske 5/10 SEK eller 1/2$ där någonstans. Är ganska usel på HU och vill lära mig det, så om någon vill vara en ängel och spela mig skulle jag bli glad. Skiter egentligen i om du är Ivey, bara du slår nivåerna vi ska spela på till vardags så är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Varför får jag inte in mina händer från prima i HM? Borden ploppar upp i table finder men får helt enkelt inte in några händer i HM. Letat upp importfilen o försökt impotera manuellt både från filen och från en mapp, men nada fungerar. Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Jag söker nån som vill spela mig HU i rätt många händer, minst 5k iaf, på lägre nivåer, kanske 5/10 SEK eller 1/2$ där någonstans. Är ganska usel på HU och vill lära mig det, så om någon vill vara en ängel och spela mig skulle jag bli glad. Skiter egentligen i om du är Ivey, bara du slår nivåerna vi ska spela på till vardags så är jag nöjd Detta hade varit kul om jag hade haft tid, kanske nån gång i näst-nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Detta hade varit kul om jag hade haft tid, kanske nån gång i näst-nästa vecka Any time. Skicka mig en vibb på msn bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 hmm så har jag med haft det. Testa om det funkar om du kopierar gamehistory.dat till typ skrivbordet och försöker läsa in den då? Fungerar inte det så byt namn på den... detta fungerade för mig. Mkt irriterande men det gick...... Verkar heller inte hjälpa tyvärr, men tack ändå Låg fina 4k+ på ipoker innan kvälls-sessionen, men precis som igår var jag doomswitchad där i afton. Dessbättre hittade fina prima-riggen tillbaka så jag tog igen det jag backade där tidigare idag iaf. Allt som allt blev det ett miniback.... Jinxade mig obv igår när jag skrev att jag inte haft en cg-backdag sedan hemkomst. Mkt smart Puni, mkt smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 nej puni det var inte så smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Söndag idag igen :D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Söndag idag igen :D:D:D:D Jag tror du kommer vinna ngt idag =) /mvh jinxmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 nej puni det var inte så smart! Lämnar Malta imorgon, börjar att planera Thai så snart som möjligt. Dock för avresan vänta till början av Jan pga telefonproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 lol!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Lol ja har obv rätt, bosnianska klockor som e cp bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Lol ja har obv rätt, bosnianska klockor som e cp bara heja miro heja miro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 misär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 misärrrrrrrrrrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 MB-MasterCard wieeeeeeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Reste hem från Malta via mellanlandning i Bryssel igår, står o väntar vid bagagebandet. 070s väska kommer direkt, fiskens o min är tydligen försenad i Bryssel och kommer imorn. "Fisken har forsäkrat med 070 innan flighten med 750 kr till 40 ggr pengarna ifall borttappning. "Själv är jag bara runbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Reste hem från Malta via mellanlandning i Bryssel igår, står o väntar vid bagagebandet. 070s väska kommer direkt, fiskens o min är tydligen försenad i Bryssel och kommer imorn. "Fisken har forsäkrat med 070 innan flighten med 750 kr till 40 ggr pengarna ifall borttappning. "Själv är jag bara runbad. TVÅNGSEDIT /puni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Lämnar Malta imorgon, börjar att planera Thai så snart som möjligt. Dock för avresan vänta till början av Jan pga telefonproblem. Du får det att framstå som att det är jag som är puckad i videon. Jag är ju inte ens med!;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Statment: Puni inte med i klippet, DöFiskDö till vänster och telefonnumret till höger. Väskorna kommer imorn till Lund ngn gång mella 10 och 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Statment: Puni inte med i klippet, DöFiskDö till vänster och telefonnumret till höger. Är det fördröjning på pf i Motala? Tvångsedit SAS. Vad hände med påsvideon? Hann knappt se klart den förrän den var väck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Vad hände med påsvideon? Hann knappt se klart den förrän den var väck. Nej lägg inte ner mej på marken... uppuppuppuppupp mkt bra video imo men .påshataren lät oss inte ha den upp så fick deleta den i frukan att få ett spjut kastat på oss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts