Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)

Elitloppet

Recommended Posts

• Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag söker nån som vill spela mig HU i rätt många händer, minst 5k iaf, på lägre nivåer, kanske 5/10 SEK eller 1/2$ där någonstans. Är ganska usel på HU och vill lära mig det, så om någon vill vara en ängel och spela mig skulle jag bli glad. Skiter egentligen i om du är Ivey, bara du slår nivåerna vi ska spela på till vardags så är jag nöjd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag söker nån som vill spela mig HU i rätt många händer, minst 5k iaf, på lägre nivåer, kanske 5/10 SEK eller 1/2$ där någonstans. Är ganska usel på HU och vill lära mig det, så om någon vill vara en ängel och spela mig skulle jag bli glad. Skiter egentligen i om du är Ivey, bara du slår nivåerna vi ska spela på till vardags så är jag nöjd :)

Detta hade varit kul om jag hade haft tid, kanske nån gång i näst-nästa vecka

Länk till kommentar

hmm så har jag med haft det. Testa om det funkar om du kopierar gamehistory.dat till typ skrivbordet och försöker läsa in den då? Fungerar inte det så byt namn på den... detta fungerade för mig. Mkt irriterande men det gick......

Verkar heller inte hjälpa tyvärr, men tack ändå :)

Låg fina 4k+ på ipoker innan kvälls-sessionen, men precis som igår var jag doomswitchad där i afton. Dessbättre hittade fina prima-riggen tillbaka så jag tog igen det jag backade där tidigare idag iaf. Allt som allt blev det ett miniback.... Jinxade mig obv igår när jag skrev att jag inte haft en cg-backdag sedan hemkomst. Mkt smart Puni, mkt smart.

Länk till kommentar

Reste hem från Malta via mellanlandning i Bryssel igår, står o väntar vid bagagebandet. 070s väska kommer direkt, fiskens o min är tydligen försenad i Bryssel och kommer imorn.

"Fisken har forsäkrat med 070 innan flighten med 750 kr till 40 ggr pengarna ifall borttappning. ;-)

"Själv är jag bara runbad.

Länk till kommentar

Reste hem från Malta via mellanlandning i Bryssel igår, står o väntar vid bagagebandet. 070s väska kommer direkt, fiskens o min är tydligen försenad i Bryssel och kommer imorn.

"Fisken har forsäkrat med 070 innan flighten med 750 kr till 40 ggr pengarna ifall borttappning. ;-)

"Själv är jag bara runbad.

TVÅNGSEDIT

/puni

Länk till kommentar