KallOödmjukDiva Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 whop whop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 http://www.europeanmastersofpoker.com/en/spain.php 29 juli-1 augusti Har lovat min kära far att delta på en segeltävling på Vättern så det blir inget för min del. Var ju dessutom nere i Barca nyss så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Någon som har en bra pistol till salu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Någon som har en bra pistol till salu? Duger en erigeradpenis? Den kan skjuta rätt hårt. Edit: Obs bara för uthyrning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Någon som har en bra pistol till salu? Gul??! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Duger en erigeradpenis? Den kan skjuta rätt hårt. Edit: Obs bara för uthyrning. Hmmm Gul??! Inte riktigt. Men 8 raka backdagar denna månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Hmmm PMa vid intresse. går som hushållsnära tjänster för mig därav, ding, skattefritt ;D hihiihihihio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 37bi upp denna månaden på 3/6$. Gogogog. Kan bli en bra månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Vilken hand är bäst att använda som 4bluff hand i position? 1, A9o eller 2, TJo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Vilken hand är bäst att använda som 4bluff hand i position? 1, A9o eller 2, TJo A9o imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danka Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Vilken hand är bäst att använda som 4bluff hand i position? 1, A9o eller 2, TJo A9 lär väl ge flest folds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Vilken hand är bäst att använda som 4bluff hand i position? 1, A9o eller 2, TJo Vad sägs om A5s? muuums Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 A9o här med. Chansen är ju mindre att han har händer som AA/AK. Dessutom har vi bättre chans att ta potten om vi skulle få syn (om vi pushar dvs). Ax och Kx är bäst att 4bets bluffa imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 A9o här med. Chansen är ju mindre att han har händer som AA/AK. Dessutom har vi bättre chans att ta potten om vi skulle få syn (om vi pushar dvs). Ax och Kx är bäst att 4bets bluffa imo. JT blockar ju TT och JJ, superwow! Dessutom träffar man nästan jämt något med JT, smaskens! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 JT blockar ju TT och JJ, superwow! Dessutom träffar man nästan jämt något med JT, smaskens! Fast A9 blockar ju fler händer, och spelar man på megafiskiga ongame där varannan reg flattar 4bets så har man en hel del equity när det väl sker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Mkt meningsfull diskussion. Bjuder på denna handen som tack för input. PartyPoker, $3.00/6.00 No Limit Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: GossipGirl. (Button): $1,597 trymefkr (SB): $660.30 Pok3rFinland (BB): $567 mkbj (UTG): $121.90 BunnySuit (CO): $1,595 Dealt to BunnySuit 7:heart: 7:club: Pre-flop: mkbj checks, BunnySuit raises to $30, GossipGirl. calls $30, (3 folds) Flop: ($69) Q:heart: A:club: 8:spade: (2 Players) BunnySuit checks, GossipGirl. checks Turn: ($69) 7:spade: (2 Players) BunnySuit bets $57, GossipGirl. calls $57 River: ($183) 5:club: (2 Players) BunnySuit checks, GossipGirl. bets $150, BunnySuit raises to $496, GossipGirl. raises to $1,360, BunnySuit calls $1,012 Results: GossipGirl. wins $3,202 GossipGirl. Showed 6:spade: 4:spade: GossipGirl. wins $2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 37bi upp denna månaden på 3/6$. Gogogog. Kan bli en bra månad. 45bi upp nu. 16BI+ idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Back runt 30 BI på 2-4 denna månad. Väntar fortfarande på första plussdagen på ipoker. Heja heja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 45bi upp nu. 16BI+ idag. Imponerande! Posta gärna graf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Imponerande! Posta gärna graf! Nej vill inte jinxa mig sjäv ännu mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Nej vill inte jinxa mig sjäv ännu mera. Får jag jinxa då? Hejja hejja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Imponerande! Posta gärna graf! Får stämma in i kören, det där är mkt imponerande. Den månaden jag drar in 41 bi blir jag lycklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 45bi upp nu. 16BI+ idag. Vilket/vilka nätverk håller du till på? Gz till fina resultat iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Idag har jag beställt en grindskärm! Var och kikade lite på Onoff och Elgiganten här i stan men det fanns bara skräp, så fick bli via komplett. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=382782 Suger den eller duger den? Btw, sjuk rush Butabi. Det är ett halvår av lidande som betalas tillbaka nu. Tur att det sker på rätt nivå iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
widde_f Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Idag har jag beställt en grindskärm!Var och kikade lite på Onoff och Elgiganten här i stan men det fanns bara skräp, så fick bli via komplett. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=382782 Suger den eller duger den? Btw, sjuk rush Butabi. Det är ett halvår av lidande som betalas tillbaka nu. Tur att det sker på rätt nivå iaf. Jag har en likadan och den fungerar kanon! Sjukt prisvärd känns det som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts