Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Precis avslutat min lägsta session ever. Blev cirka 5 timmar. Värdelös start, men lyckades till slut vända och sluta 1 bi upp.

Spewspewspewspew.

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-97402520-240

played at "Chengdu" for USD RM from 2009-05-30 16:39 until 2009-05-30 16:40

Seat 2: monikawojcik ($407.65 in chips)

Seat 3: Crazy_dog12 ($793 in chips)

Seat 6: asdsghhrs ($669 in chips)

Seat 9: ruletrap ($1,032.20 in chips)

Seat 10: ImBillGates ($393 in chips)

ANTES/BLINDS

asdsghhrs posts small blind ($3), ruletrap posts big blind ($6).

PRE-FLOP

ImBillGates folds, monikawojcik folds, Crazy_dog12 bets $18, asdsghhrs folds, ruletrap calls $12.

FLOP [board cards: Queen of Clubs,10 of Clubs,7 of Hearts ]

ruletrap checks, Crazy_dog12 bets $30, ruletrap bets $95, Crazy_dog12 calls $65.

TURN [board cards: Queen of Clubs,10 of Clubs,7 of Hearts,Jack of Hearts ]

ruletrap bets $170, Crazy_dog12 bets $680 and is all-in, ruletrap calls $510.

RIVER [board cards: Queen of Clubs,10 of Clubs,7 of Hearts,Jack of Hearts,Jack of Diamonds ]

SHOWDOWN

Crazy_dog12 shows [ 3 of Diamonds,King of Diamonds ]

ruletrap shows [ Queen of Hearts,Ace of Hearts ]

ruletrap wins $1,586.

• Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

AK. Hur spelar vi?

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-97399404-417

played at "Neapel" for USD RM from 2009-05-30 17:08 until 2009-05-30 17:10

Seat 5: tchoi06 ($694.15 in chips)

Seat 7: TGuenny ($618.30 in chips)

Seat 8: ImBillGates ($1,947.50 in chips)

Seat 9: purebIonde ($1,338 in chips)

Seat 10: ruletrap ($1,895 in chips)

ANTES/BLINDS

ImBillGates posts small blind ($3), purebIonde posts big blind ($6).

PRE-FLOP

ruletrap bets $21, tchoi06 folds, TGuenny folds, ImBillGates calls $18, purebIonde folds.

FLOP [board cards: Queen of Spades,5 of Clubs,Ace of Diamonds ]

ImBillGates checks, ruletrap bets $33, ImBillGates bets $90, ruletrap calls $57.

TURN [board cards: Queen of Spades,5 of Clubs,Ace of Diamonds,7 of Diamonds ]

ImBillGates bets $171, ruletrap calls $171.

RIVER [board cards: Queen of Spades,5 of Clubs,Ace of Diamonds,7 of Diamonds,3 of Spades ]

ImBillGates bets $555, ruletrap folds.

SHOWDOWN

ImBillGates wins $1,122.

edit: fi är i vanliga fall halvstackande reg. lirar typ 17/13, 3bet på 3-4.

Postad

Smått bakfull och inte det minsta pokersugen idag, var jobbigt för psyket med mongobacket sist.

Ska iaf till farmor och äta grillat i eftermiddag, det råder nog bot på det mesta :) Får se om det blir nån grind efter det, kanske lite turrar.

Postad

Blev ett litet pass idag till slut iaf. Inledde rätt nedåt, men sprang galet varmt emot Okocha och det räddade dagen. Lillplus blev det.

Bokar månaden snart, ska bara orka reboota så att jag hamnar i rätt operativsystem.

Postad
Hoppas obv på JT och att jag ska dra ut med mina 19 outs. Nemen, klart jag hoppas på att han skulle shippa ett kasst drag.

Rätt intresannt turnbeslut. Ganska säker på att jag inte hade bettat ut turn. Men är mkt close. Funkar turnbettet som en induce för att han ska pusha sina drag. Så blir det ett jättebra bet.

Hittade en mkt bra artikel för er som orkar plöja er igenom.

http://www.bluffmagazine.com/magazine/Check....I-raise-Phil-Galfond-544.htm

Postad
Rätt intresannt turnbeslut. Ganska säker på att jag inte hade bettat ut turn. Men är mkt close. Funkar turnbettet som en induce för att han ska pusha sina drag. Så blir det ett jättebra bet.

Yepp, tror bet mot honom e bra. Go stackstorlek me.

Postad
Tackar. Tror dock Puni dubblade mitt. Så nu är han väl even för året?

Oooohhh så kaxiga vi blir bara för att vi råkar ligga lite mer plus för året. Lyckligtvis är året inte slut än, nej inte ens halvvägs har vi kommit. Coming too get yaaaaaaaaaaaaa

Postad
Oooohhh så kaxiga vi blir bara för att vi råkar ligga lite mer plus för året. Lyckligtvis är året inte slut än, nej inte ens halvvägs har vi kommit. Coming too get yaaaaaaaaaaaaa

Vet inte om jag orkar äga dej. Men jaja. Even på CG? Och sen turreklonkar? Bara och gratulera. WP Puni!

Postad
Vet inte om jag orkar äga dej. Men jaja. Even på CG? Och sen turreklonkar? Bara och gratulera. WP Puni!

Äga o äga... Sist jag kollade så var turrepengar värda lika mkt som cg-pengar. Sen att du är bitter för att du inte kan spela turneringar, det är väl inte mitt problem?^^

Och på tal om att äga.. om vi spelade HU for rollz skulle jag kunna dubbla upp dig utan att busta... moaahahahahahhahahhahahha